03. 04. 2023
ČPP v jarní kampani nabízí asistenční služby s prémiovým rozsahem
K začátku jarní motoristické sezóny začíná Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) nabízet řidičům asistenční služby s prémiovým rozsahem. Klienti mohou ocenit zejména bezlimitní odtah v ČR i po Evropě včetně Turecka, možnost využít náhradní vozidlo až na 15 dní a také možnost náhradního ubytování v případě poruchy vozidla.
ČPP ve své kampani reaguje na rostoucí trend obliby prémiových asistenčních služeb, které jsou velmi žádané nejen v době letních dovolených. Připojištění CAR Premium je dalším rozšířením nabídky připojištění k povinnému ručení a splňuje požadavky i nejnáročnějších řidičů. V rámci nabídky ČPP se jedná o asistence s nejvyšším rozsahem.
„Věříme, že klienty zaujme možnost cestovat po celé Evropě s jistotou prémiové asistence od ČPP v případě, kdy se něco stane s jejich autem. Tento motiv je zachycen i v příběhu Pata a Mata, kteří se v televizním spotu vydávají do italské Pisy, kde se jim podaří do šikmé věže nabourat. Nárazem se však věž narovná, čímž vzniká humorná situace, která k Patovi a Matovi prostě patří. Naši protagonisté však naštěstí mají autopojištění s prémiovým rozsahem od ČPP a mohou tak snadno pokračovat ve své dovolené s náhradním vozidlem,“ říká ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. Heslo celé kampaně zní Auto dojelo, dovolená jede dál!
„Pro marketingovou komunikaci jsme jako hlavní médium opět zvolili televizi, která má celorepublikový zásah na naši cílovou skupinu a nejširší audiovizuální pokrytí. Kromě televizního spotu na kanálech Nova Group a Prima Group jsme opět připravili také sponzorské vzkazy a injektáže. Důraz klademe také na propagaci v online prostředí. Novinkou tohoto roku je komunikace na sociálních sítích. ČPP kromě účtu na profesní síti LinkedIn nově spustila profil na Facebooku, který pro ČPP zajišťuje agentura Socialsharks,“ doplňuje Kolaříková.
S motivem kampaně se lidé setkají také na vybraných outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví na LED obrazovkách ve velkých a středních městech. Kampaň se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách. Dále v Metru, 5plus2 a v regionálních periodikách.