21. 08. 2023
ČSOB startuje kampaň #dilema1500. Mladým lidem nabízí odměnu k účtu v hodnotě až 1 500 Kč
Co byste si koupili za 1500 Kč k účtu od ČSOB? Tričko, nebo boty? Sluchátka, nebo kšiltovku? Nejtěžší na založení účtu u ČSOB je totiž se rozhodnout, za co odměnu utratíte. To je hlavní myšlenka kampaně #dilema1500, kterou skupina ČSOB letos navazuje na svou kampaň #NaCoChces.
Tentokrát ale nabízí mladým klientům ve věku od 18 do 30 let k novému účtu až 1 500 Kč, aby si zažili své vlastní #dilema1500. Navíc mohou soutěžit o deset mobilů iPhone 15. Kampaň trvá od 21. srpna až do konce října 2023.
„Prostřednictvím kampaně #dilema1500 pokračujeme v dosavadní velice úspěšné komunikaci cílené na mladé lidi. V kampani se vlogeři v podobě cosplayerky, gamera, rapperky a MMA zápasníka rozhodují, co si pořídí za 1 500 Kč, které získali od ČSOB. Současně vybízejí klienty, aby si i oni zažili své vlastní dilema s odměnou k novému účtu. Získání odměny je tak jednoduché, že nejtěžší je nakonec se rozhodnout, za co peníze utratit,“ říká Radovan Kuštek, výkonný manažer Skupinového digitálního marketingu ve skupině ČSOB.
Kampaň podpořila i společnost Mastercard. „Víme, že pro zástupce mladé generace je důležité být hlavně v pohodě. V oblasti placení děláme maximum pro to, aby nemuseli řešit zbytečné věci, vše bylo co nejjednodušší a zároveň aby měli důvěru v maximální bezpečnost svých plateb,“ říká Damian Zielinski, generální ředitel Mastercard pro ČR a Slovensko. „S novým účtem od ČSOB nezískají klienti jen zajímavou odměnu, ale i platební kartu Mastercard, která dokáže skutečně víc než jen platit. Každá karta Mastercard umožňuje přístup k řadě slev, benefitů a zážitků k nezaplacení, a právě to ji dělá unikátní,“dodává.
Režie kampaně, za kterou stojí agentura Darwin and the Machines, se stejně jako v loňském roce ujal sám jeden z nejznámějších influencerů na československé scéně Daniel Štrauch alias GoGo. “Je super nestát před kamerou, ale za kamerou, a vysvětlovat hercům, jak se správně influenceruje,” komentuje Štrauch svou novou profesní roli. “Kanály a platformy se sice mění, ale podstata interagování s fanoušky zůstává stejná. A tuto emoci jsme chtěli co nejlépe zachytit.” dodává.
REKLAMA
Výsledná odměna pro klienty je rozdělena na tři části. Po 500 korunách obdrží za první zaplacení mobilem, přihlášení do aplikace ČSOB Smart a poslání prvních 500 Kč na účet. Klienti, kteří získají 3 x 500 Kč budou zároveň zařazeni do slosování o iPhone 15.
Účet od ČSOB nabízí pro mladé klienty kromě uváděné odměny i spoustu dalších výhod. Vedení účtu je pro všechny zdarma bez dalších podmínek. Zdarma jsou i všechny platby a výběry z bankomatů i na poštách. Mobilní aplikace ČSOB Smart nabízí maximální bezpečnost při přihlašování, bleskové placení a pohodlné a jednoduché ovládání. Součástí je i unikátní virtuální asistentka Kate, které se lze hlasem ptát na témata kolem peněz a pojištění. Lidem zvládne pomoci už ve více než stovce situací a poradit v téměř 500 oblastech. Umí třeba rozdělit a sdílet platbu pomocí QR kódu, změnit limit na kartě nebo zřídit cestovní pojištění.
Kampaň bude výhradně v online kanálech, zejména na sociálních sítích. Všechny důležité informace o kampani a pravidla akce získají zájemci na webu www.csob.cz/dilema1500.