21. 05. 2012
Subjekty:
DIRECT pojišťovna meziročně zvýšila počet účinných smluv o 9 %
„Klíčový směr strategie DIRECT Pojišťovny, tedy prodej pojištění online a prostřednictvím našich partnerů, se dlouhodobě ukazuje jako správný, což potvrzují výsledky dosažené v prvním čtvrtletí roku 2012,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodává: „Velký přínos pro nás má spolupráce s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto v oblasti pojištění motorových vozidel a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika, v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění.“
Při navazování spolupráce s partnery čerpá DIRECT Pojišťovna bohaté zkušenosti a know – how mateřské skupiny RSA. Ta patří mezi nejvýznamnější mezinárodní pojišťovací skupiny s více než třísetletou tradicí a silnou pozicí na pojišťovacích trzích. Dlouhodobě výborné výsledky RSA v únoru 2012 potvrdila také agentura S&P, která skupině RSA zvýšila rating z hodnoty A na A+.
„Měli jsme velmi dobrý start do roku 2012. Čisté předepsané pojistné skupině RSA v prvních třech měsících vzrostlo o 5 % na 2,2 miliard liber. Za dobrými výsledky stojí především rozvíjející se trhy v latinské Americe, ale také region střední a východní Evropy. Těší nás konstantní růst DIRECT Pojišťovny, která každoročně dosahuje výborných výsledků,“ říká Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu.
V prvním čtvrtletí roku 2012 dosáhla skupina RSA v regionu střední a východní Evropy 10% růstu čistého předepsaného pojištění na 53 milionů liber. Předepsané pojistné v České republice, Polsku a Rusku se zvýšilo dokonce o 16 %. Velká Británie a západní Evropa zaznamenala růst o 3 % s celkovým výsledkem 937 milionů liber. V latinské Americe jsou pozitivní výsledky skupiny RSA podpořeny především úspěchy v pojištění užitkových vozidel a majetku v Argentině, pojištění lodí v Kolumbii a vozidel v Brazílii. RSA v tomto regionu zaznamenala 23% růst čistého předepsaného pojistného.
Pět let DIRECT Pojišťovny na trhu
Letošní rok je významným milníkem po DIRECT Pojišťovnu, která před pěti lety dne 21. května 2007 vstoupila na český trh s přímým prodejem pojištění motorových vozidel. O rok později získala v prestižní soutěži MasterCard Banka roku 2008 titul Nejdynamičtější Pojišťovna. V roce 2009 se vlastníkem DIRECT Pojišťovny stala skupina RSA a portfolio se dále rozrostlo o pojištění majetku odpovědnosti občanů. Pojišťovna také obhájila titul a podruhé se stala Nejdynamičtější Pojišťovnou roku.
REKLAMA
Rok 2010 byl pro DIRECT Pojišťovnu velmi pestrý. Vedle oslav 300. narozenin mateřské skupiny RSA pojišťovna rozšířila portfolio o cestovní pojištění a k povinnému ručení klientům automaticky přidává revoluční službu AutoHELP, která výrazně usnadňuje proces likvidace dopravní nehody. V následujícím roce DIRECT Pojišťovna jako první pojišťovna v ČR představila mobilní aplikaci pro chytré telefony, a díky službě AutoHELP se stala Pojišťovacím inovátorem roku 2011. Start roku 2012 je ve znamení novinky v podobě Připojištění proti špatnému stavu vozovky a inovované verze mobilní aplikace pro motoristy a cestovatele.