22. 02. 2023
Direct pojišťovna překonala 3 miliardy korun v portfoliu. Třetinu tvoří pojištění podnikání
Direct překonal dva důležité milníky. V oblasti podnikatelského pojištění navíc podle aktuální statistiky České asociace pojišťoven za loňský rok rostl nejrychleji ze všech pojišťoven na trhu.
Tři miliardy korun v portfoliu, z toho jedna miliarda jen za pojištěn podnikání. Direct pojišťovna překonala dva významné milníky a dál výrazně roste. Dokazuje to mimo jiné i aktuální statistika České asociace pojišťoven, podle které se Directu výrazně daří i v dalších oblastech. „Direct pojišťovna tu není primárně pro to, abychom se honili za čísly. I přesto nám vždy udělá radost, když vidíme, jak se nám daří růst. Bereme to jako potvrzení toho, že nás lidé mají rádi a chtějí se u nás pojišťovat. I díky tomu máme už 470 000 klientů,“ říká CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček. A vysvětluje, že portfolio je součet předepsaného pojistného u všech aktuálně uzavřených pojistných smluv.
Nejvýraznější růst? Podnikání a majetek
Nejvýrazněji Direct loni rostl ve zmíněném pojištění podnikání. Meziročně o 38,6 %. Kromě toho hlásí úspěch i v oblasti pojištění majetku, kde s růstem o více než 44 % patří mezi tři nejrychleji rostoucí pojišťovny na trhu. „Přičítáme to i tomu, že jsme loni začali výrazně bojovat s podpojištěním majetku. A klientům nabízíme jednoduchou cestu, jak mít dům či byt pojištěný na správnou hodnotu,“ vysvětluje mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Kromě toho Direct i dál roste v autopojištění. Tedy v oblasti, kde je historicky nejvíc silný. V povinném ručení o 6,7 % a v havarijním pojištění o 9,3 %. „To jsou pro nás velmi dobré zprávy, protože situace v této oblasti je komplikovaná. Všechno se zdražilo. Od ceny za náhradní díly, přes práci mechaniků, až po ceny energií v servisech. Pojišťovny i přesto nezdražují tolik, aby pojistné tyto náklady pokrylo,“ podotýká mluvčí Directu.
REKLAMA
Rekordní čísla u cestovního pojištění
Rekordní čísla pak Direct pojišťovna hlásí i v oblasti cestovního pojištění, které letos získalo ocenění v soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2022. Umístilo se na
1. místě. „Loni jsme sjednali o 215 % více smluv než předloni. Cestovko lidé stále častěji sjednávají přes naši Direct appku, kde je to skutečně lusknutím prstu. Třeba až na poslední chvíli před odjezdem nebo odletem,“ dodává Maťašeje.