„Spuštěním facebookového účtu chceme našim klientům nabídnout další místo, kde s námi mohou pohodlně komunikovat. Přímá a otevřená komunikace patří mezi základní hodnoty Ery a právě sociální síť – jakou Facebook je – tento aspekt dokonale umožňuje,“ říká Leila Goulliová ředitelka Přímé distribuce Poštovní spořitelny a dodává: „Chceme do komunikace zapojit nejen naše stávající klienty, ale ukázat i mladší generaci, že Era je moderní značka, jíž není fenomén sociálních sítí cizí a respektuje ho.“
V první fázi bude komunikace zaměřená primárně na péči o klienty, podporu zpětné vazby, dialog a také na edukaci klientů s ohledem na benefity, které jim Era nabízí. Cílem je také budování povědomí o aktivitách Ery.
„Nejsilnější skupinou na sociálních sítích jsou mladí 16–26 let, rozšiřuje se skupina 27–35 let. Kolem
66 % dospělých online uživatelů internetu je zapojeno v jednom nebo více sociálních médiích. V ČR je již přes dva miliony uživatelů Facebooku, tedy 25 % populace. A co je klíčové, na Facebooku je 45 % lidí ve věku 21 až 40 let,“ podotýká Radovan Kuštek, který má online kanál Era na starosti.
Facebooký profil Ery najdete na adrese: www.facebook.com/EraJednoduse
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
REKLAMA