-
S klienty strávili 16 280 460 minut na 271 341 schůzkách
-
V centrech ERSTE Premier se vypilo 126 400 šálků kávy
-
Klientům poskytli hypotéky v objemu 17 miliard Kč, to je 10 % z celkového portfolia ČS
-
Klientská báze vzrostla za poslední rok o 15 % a klienti provedli o 30 % bankovních operací více než vloni
-
Pro klienty zajistili i hranatý meloun z Japonska
REKLAMA
„Naše služba concierge za dobu fungování služby ERSTE Premier uspokojila tisíce požadavků našich klientů. Mezi nejoriginálnější požadavky patří například objednání hranatého melounu z Japonska, což je tamní specialita, která díky tvaru šetří místem,“ uvedl Jiří Zelinka, ředitel ERSTE Premier. „Splnili jsme ovšem i řadu bankovních požadavků. Zejména v oblasti financování nemovitostí můžeme také často hovořit o netradičních objemech, často v řádu desítek milionů korun, i objektech financování našich klientů,“ doplnil Jiří Zelinka.
Klientům poskytli hypotéky v objemu 17 miliard Kč, což představuje meziroční růst o 35 % a tvoří 10 % z celkového hypotečního portfolia České spořitelny. Klientská báze vzrostla za poslední rok o 15 % a klienti provedli o 30 % bankovních operací více než vloni. Celková bilanční suma činí necelých 90 miliard Kč.
Typický klient ERSTE Premier je ve věku 35 až 45 let. Je aktivní a investuje do celého spektra příležitostí od nemovitostí po akcie a alternativní investice. K dispozici má platební karty Visa Infinite a MasterCard World Elite, které patří k nejvyšším úrovním karet společností Visa a MasterCard. Celkem ERSTE Premier vydala 43 611 platebních karet.
Klienti ERSTE Premier své finanční potřeby řeší v diskrétních Premier centrech, která charakterizuje jednotný elegantní a nadčasový design a ve kterých se o ně starají certifikovaní bankéři. Získávají ucelenou škálu finančních produktů a jako třešničku na dortu samozřejmě i služby letištních salónků a komplexního programu Premier Benefit Club a Concierge. Právě služba Concierge občas plní zcela zvláštní přání klientů.
![]()


