30. 05. 2024
ERV Evropská znovu obhájila prvenství v anketě Pojišťovna roku. Zvítězila již patnáctkrát
ERV Evropská pojišťovna se již po patnácté umístila na prvním místě v prestižní anketě Pojišťovna roku, kterou pořádá Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a odborným serverem oPojištění.cz. K vítězství významně přispěla dlouholetá a úspěšná spolupráce s více než 150 makléři a 1 700 firemními klienty.
Evropská však neusíná na vavřínech a jako specialista v oboru se neustále soustředí na rozvoj svých služeb a jejich kvality. Nově pro své klienty spustila například bezplatnou službu MediCall, neboli českého lékaře na telefonu.
Ve středu 29. května proběhlo na galavečeru v Kongresovém centru ČNB v Praze slavnostní vyhlášení výsledků 23. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku. ERV Evropská pojišťovna již po patnácté ovládla kategorii Specializované pojištění a znovu tak potvrdila svoji pozici lídra na trhu cestovního pojištění.
S ERV Evropskou loni vycestovalo do zahraničí 1,54 milionu klientů, což je nejvíce v historii společnosti. Meziročně jde o 15% nárůst a oproti roku 2019. Díky silnému zájmu o cestování a služby ERV Evropské se pojišťovně podařilo dosáhnout i rekordního obratu ve výši 1,34 miliardy korun. Nadále jí tak patří zhruba třetinový tržní podíl.
„V loňském roce jsme se aktivně soustředili na služby v oblasti firemního pojištění, jelikož tento segment s ústupem pandemie opět znatelně roste. Na zahraniční pracovní cesty pojišťujeme přes 1.700 společností, včetně lídrů ve svých oborech, jako jsou Continental, Samsung, Siemens, Skanska, O2, T-Mobile či ZOO Praha,“ říká Libor Dvořák, předseda představenstva ERV Evropské pojišťovny.
REKLAMA
ERV Evropská od roku 2023 také pojišťuje pracovníky Úřadu vlády ČR a humanitární organizace Člověk v tísni. Nadále je také hlavním pojistitelem do zahraničí vyslaných pracovníků Ministerstva zahraničních věcí a jejich rodinných příslušníků. Loni ERV Evropská také uvedla na trh specializované pojištění pro živnostníky a menší firmy.
„Z pozice specialistů na cestovní pojištění vnímáme závazek, abychom našim klientům byli vždy spolehlivým partnerem při cestách do zahraničí. I proto jsme pro ně nově spustili novou bezplatnou službu MediCall.. Klient standardně kontaktuje naši asistenční službu, koordinátor zhodnotí situaci a pokud to bude klientův zdravotní problém umožňovat, zajistí hovor, chat či video hovor s česky mluvícím lékařem,“ říká Libor Dvořák. Pokud je to v dané zemi možné, lékař na základě vyšetření na dálku může vystavit i e-recept. Klient si pak už pouze v místní lékárně vyzvedne potřebné léky a zahájí léčbu.