CZK/€ 25.295 -0,24%

CZK/$ 24.093 -1,01%

CZK/£ 30.315 -0,49%

CZK/CHF 27.125 -0,57%

03. 01. 2024

0 komentářů

Fio banka v nových spotech vyráží do Itálie

 

Fio banka přiváží nové reklamní spoty ze série Pro všechny světské radosti. Hlavními tvářemi jsou stále Štěpán Kozub jako kolotočář Fredy Boháček a Petra Nesvačilová, která ztvárňuje jeho manželku Karmen. Dvojice tentokrát vyrazila na dovolenou do Itálie.

Loading



 

Agentura Jinej Gang připravila i další pokračování kampaně pro Fio banku s názvem Pro všechny světské radosti, ve kterých své hlavní protagonisty, Fredyho Boháčka a jeho manželku Karmen, poslali na dovolenou do Itálie. Dvojici sledujeme při jejich příjezdu na mýtné bráně, v kempu, na pláži i na tradičním rybím trhu. V hlavních rolích diváci uvidí Štěpána Kozuba a Petru Nesvačilovou. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Natáčelo se na několika různých místech v Chorvatsku, Slovinsku i Itálii.

„Od začátku jsme se těšili na to, kam až bude možné kampaň Pro všechny světské radosti posunout, protože jsme věděli, že ústřední komická dvojice nabízí nepřeberné možnosti. Atraktivní prostředí a humor tak trochu na hraně, to jsou hlavní devízy i letošního pokračování, které pro nás kolegové z Jinýho gangu připravili. Stojíme si za tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci a oceňují to na nás stávající i noví klienti. Kromě toho, že naše reklamy budí emoce, tak i na tvrdých číslech vidíme, že kampaň dobře funguje a plní svůj účel,“ uvádí nové spoty obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

V rámci pokračování bylo natočeno celkem 6 spotů, všechny diváci postupně uvidí v průběhu ledna.

SPOTY:

REKLAMA

Jde to, Karmenko, jde to i bez poplatků! – osobní účet bez poplatků

Ahój, Češi! U nás máte vše na jednom místě. – komplexní bankovní služby

Fredy, nafoukni mi matračku. – podnikatelský účet bez poplatků

Karmen, to je investiční tuňák! – investování

Tady bych chtěl s tebou, lásko, v klidu dožít. – hypotéka

 Kréma, pučini? – splátkový úvěr

Kampaň Pro všechny světské radosti odstartovala 25. prosince na stanicích PRIMA GROUP, ÓČKO Group a ATMedia. Od ledna ji diváci také mohou vidět ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Fio banka začíná se spoty v 45vteřinové stopáži, pokračovat budou i klasické třicetivteřinové. Některé z nich mají ještě prodlouženou online verzi, která jsou k vidění na sociálních sítích banky. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *