CZK/€ 25.265 -0,02%

CZK/$ 23.960 -0,15%

CZK/£ 30.358 +0,18%

CZK/CHF 27.127 -0,09%

27. 02. 2023

0 komentářů

Home Credit otevírá kamenné pobočky, reaguje tak na požadavky svých klientů

 

V březnu otevře Home Credit první kamenné pobočky v České republice. I přesto, že roste počet klientů, kteří uzavírají spotřebitelské úvěry online nebo přes aplikaci, existuje stále velké množství těch, kteří preferují osobní kontakt. Existenci kamenné pobočky finanční instituce považuje více než 40 % lidí za faktor důvěryhodnosti, jak vyplývá z interního průzkumu Home Creditu mezi klienty, kteří mají zkušenost se spotřebitelskými úvěry.   

Loading



 

„I když to na první pohled vypadá, že jdeme proti proudu, protože služby, a to především finanční, se posouvají do online prostředí a v dnešní době řada bankovních domů počet svých poboček spíše snižuje, snažíme se tímto krokem vyjít vstříc klientům, kteří preferují osobní kontakt při sjednávání půjčky. Je pro ně klíčový z hlediska důvěryhodnosti, zkrátka se cítí bezpečněji, když vědí, že se mohou obrátit na konkrétní provozovnu, v případě, že jiná komunikace jim není příjemná,“ vysvětluje Milan Cáder, marketingový a produktový ředitel Home Credit ČR a SR.

První pobočky otevře Home Credit začátkem března v Opavě a Ostravě, následovat budou provozovny ve Zlíně a Olomouci. Bude se jednat o pilotní projekt, kdy si Home Credit vyzkouší provozování poboček ve městech s rozdílnou velikostí a odlišnými spádovými oblastmi. „Po prvotním zaběhnutí fungování poboček a stabilizaci jejich výkonu, chceme v dalších obdobích otevírat každé čtvrtletí 2 pobočky. Celkově chceme nabídnout našim zákazníkům až 25 míst, kde se na nás budou moci obracet se svými požadavky,“ dodává Milan Cáder.

Pobočky budou otevřeny ve frekventovaných nákupních centrech s provozní dobou 7 dní v týdnu. Zákazníci zde budou moci konzultovat své finanční potřeby, vyřídí na pobočkách jakýkoliv požadavek týkající se jejich současných úvěrů, budou také moci podepsat novou úvěrovou smlouvu, zřídit si kreditní kartu nebo požádat o konsolidaci svých úvěrů.

„Téměř polovina zákazníků Home Creditu spravuje své finance pomocí mobilní aplikace, a i nadále budeme přicházet jako první na trhu s technologickými novinkami, které ocení právě tito klienti,“ uvádí Milan Cáder. Ještě před několika lety poskytoval Home Credit většinu úvěrů telefonicky nebo prostřednictvím obchodních partnerů. Dnes nabízí produkty plně online, včetně konsolidace, otevřením poboček chce uspokojit klienty, kteří preferují osobní kontakt. Z průzkumu také vyplynulo, že i když většina preferuje online řešení, pobočku vidí jako jistotu a možnost, kam se obrátit v případě problémů.

Pobočkovou síť se Home Credit chystá rozšířit i na Slovensku, k současným 11 pobočkám přibydou do května tohoto roku další 4 místa pro klienty, kteří upřednostňují osobní kontakt.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Michal Kovářík: Zbavte se špatných dluhů nebo se jich úplně vyvarujte

V jednom z předchozích článků (Investice do každé rodiny, budu to hájit klidně celé hodiny) jsem se snažil zdůraznit, jak důležité a nepostradatelné je v rámci práce se svým finančním rozpočtem investovat. Peníze pracují ve váš prospěch. Než však začnete investovat, je ještě dobré udělat pár kroků […]

Text: Redakce

Foto: Swiss Life Select

22. 05. 2023

Insolvenční řízení Fair Credit pokračuje, lhůta pro přihlášení pohledávek je za svoji polovinou

Finanční potíže, které vedly ke krachu společnosti Fair Credit International, SE (dnes CEPO Green3, SE) ze skupiny Fair Credit, zasáhly zprostředkovaně celou řadu investorů. Investoři, kteří vlastní pohledávky vůči bývalému poskytovateli drobných půjček, jsou nyní v nepříjemné situace. Nemají jistotu, zda dostanou zpět své peníze, a zároveň […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

02. 03. 2023

finanční zdraví dlužníka

Hlídejte si, komu půjčujete. Posouzení finančního zdraví dlužníka není radno podcenit

Podle expertů lze očekávat, že hlavní dopad růstu cen energií a úrokových sazeb na ekonomické výsledky firem teprve přijde. Řada podniků se tak může ocitnout v úpadku a věřitelé vymohou jen velmi obtížně (a pouze menší část) své pohledávky. Jaké informační zdroje lze využít pro hodnocení finančního […]

Text: Veronika Hejná

Foto: Shutterstock

13. 12. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *