08. 06. 2016
Investiční crowdfunding Fundlift zajistil milion korun pro EnLog a tři miliony pro Burrito Loco za pouhý týden!
Oba projekty přilákaly řadu malých i velkých investorů. EnLog zaujal profesionálního investora UPTOWN, za kterým stojí zakládající partner Michal Pavel. Proč investoval UPTOWN 900 tisíc Kč do EnLogu? „Uptown není typický early stage investor. Na projektech, do kterých vstupujeme, typicky vyžadujeme nezpochybnitelný proof of concept, resp. track record zakladatelů. Na EnLog jsme se ale podívali z jiného úhlu a v důsledku projekt vyhodnotili jako vysoce konzistentní v rovině lidé – produkt – trh a pokud tak vůbec lze o early stage investicích hovořit, i jako relativně konzervativní investiční příležitost, dobře zapadající do našeho portfolia,“ uvedl Michal Pavel, zakládající partner UPTOWN.
„Jsme nadšeni, jak rychle se nám potvrdilo to, s čím jsme Fundlift založili. EnLogu Radima Malinowského Fundlift otevřel možnost naplno realizovat svůj projekt i získat cenné know-how od zkušených investorů, kterými Michal Pavel a jeho tým jsou. Pevně věříme, že všichni drobní investoři významně zhodnotí své investované peníze,“ říká Andrea Lauren, šéfka projektu Fundlift a výkonná ředitelka skupiny Roklen.
„Účast ve Fundliftu je jednoznačný posun projektu EnLog vpřed. Díky lidem, kteří za Fundliftem stojí, nás již zahajovací fáze propojila s lidmi z oblasti průmyslu i investic, se kterými zůstáváme v kontaktu. V rámci kampaně získal EnLog rozsáhlou propagaci v internetových médiích, díky čemuž se povědomí o nás rozšířilo raketovým tempem. Velice kladně hodnotím zisk celého milionu korun už po jednom týdnu kampaně. Děkuji všem investorům, kteří projevili zájem na projektu participovat. Zvláště pak Uptownu, jako profesionálnímu investorovi, který investoval do projektu částku 900 tisíc korun. Náklonnost investorů na Fundliftu má pro nás v EnLogu nejen rozměr finanční, ale také rozměr velké morální podpory,“ říká zakladatel projektu EnLog Radim Malinowski.
Burrito Loco, rychle expandující síť poboček rychlého občerstvení typu fast casual, zaměřených na mexickou kuchyni, získala na Fundliftu za první týden celé vytčené tři miliony korun. Burrito se však rozhodlo v kampani pokračovat a cíl navýšit na 3,5 milionu korun!