18. 07. 2012
Subjekty:
Jarní komunikační kampaň Volksbank CZ zvýšila povědomí o značce u firemních klientů o 8 p.b.
„Po celou dobu trvání jarní reklamní kampaně jsme měřili její efekt a vnímání klienty i veřejností. Mohu konstatovat, že kampaň opravdu zaujala a vyvolala u veřejnosti pozitivní emoce a asociace spojené se značkou Volksbank. Vyobrazení našich klientů a sdělení jejich příběhů zapůsobilo obzvláště v regionech, kde jsou tito lidé známými osobnostmi,“ shrnula Renata Němcová Pixová, ředitelka mar-ketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodala: „Opět se nám potvrdilo, že pokud je značka vidět, klienti se o ni zajímají, vyhledávají si o ní další informace a zahrnují ji do svých nákupních úvah. Re-klama připravila dobrý základ, na kterém můžeme dále stavět.“
Téměř tříměsíční marketingová kampaň Volksbank CZ probíhala formou TV sponzoringu, internetové, tištěné a venkovní inzerce i reklamních sdělení na pobočkách. Hlavní cílovou skupinou kampaně byli firemní klienti i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí.
I přes intenzivní marketingovou komunikaci, kterou v jarním období vedla většina bank, mezi nimi Volksbank CZ nezapadla a podařilo se jí u firemní klientely zvýšit povědomí o značce o 8 procentních bodů oproti předchozímu sledovanému období. Při hodnocení marketingové kampaně Volksbank CZ klienti oceňovali zejména důvěryhodnost a srozumitelnost sdělení.
Nebývale velký růst v poslední době zaznamenávají reklamní kampaně bank vedené přes internet. Tohoto trendu využila také Volksbank CZ a komunikovala prostřednictvím bannerů přes novinky.cz, ihned.cz, idnes.cz, nova.cz a další servery. Součástí jarní kampaně byla také speciální microsite podnikani2012.cz, která svým návštěvníkům nabídla užitečné informace ve formě stručné studie ma-pující české podnikatelské prostředí.
„Díky masivní reklamní kampani na internetu se nám podařilo zvýšit návštěvnost microsite dosaženou během podzimní kampaně z 16 tisíc na 136 tisíc unikátních návštěvníků. Téměř 3,5 tisíce návštěvníků nově přistupovalo ze svých mobilních telefonů,“ přiblížil marketingový specialista Volksbank CZ Michal Pitucha.
REKLAMA