CZK/€ 25.090 -0,10%

CZK/$ 24.343 -0,10%

CZK/£ 29.977 -0,01%

CZK/CHF 26.651 -0,31%

09. 01. 2013

0 komentářů

Subjekty:

K pojištění Hyundai nyní také inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma

 


 

UNIQA pojišťovna spolupracuje s importérem vozů Hyundai dlouhodobě. Minulý rok přinesla speciální, tzv. Hyundai pojištění, zahrnující optimální kombinaci pojistné ochrany:

 povinné ručení s navýšenými limity krytí 60 milionů korun pro škody na zdraví a 50 milionů korun pro škody na majetku;
 kompletní havarijní pojištění;
 úrazové pojištění cestujících dětí do 15 let s plněním pro případ smrti, trvalých následků, ale také s denním odškodněním za každý den hospitalizace, vyžádá-li si dopravní nehoda jejich léčení v nemocnici;
 komfortnější asistenční služby oproti základnímu rozsahu;
 přímá likvidace škod pro nehodu, kterou zaviní jiný řidič: klient se obrátí s žádostí o vyřízení na svoji pojišťovnu, která škodu zlikviduje, zaplatí a vyrovnání s viníkem si zajistí sama. Pro takový případ poskytuje UNIQA svému zákazníkovi rovněž náhradní vozidlo až na 30 dnů.

Od začátku ledna do konce března 2013 přidává UNIQA k Hyundai pojištění také asistenci pro nouzové situace UNIQA SafeLine RENT+ zdarma pro většinu modelů. Pouze u Hyundai i10 a i20 činí doplatek 1.999 korun ročně.

Asistence UNIQA SafeLine RENT+ zahrnuje tato plnění pro území celé Evropy:
 Pomoc při nehodě: díky nárazovému čidlu (G senzoru) na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o kolizi vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě.
 Lokalizaci vozidla v případě odcizení: nenajde-li motorista zaparkovaný vůz na svém místě, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky palubní jednotce auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli.
 Nouzové tlačítko pro přivolání pomoci: přestane-li auto po cestě poslouchat, je možné ho stisknout a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.
 Elektronická kniha jízd.
 Analýza nehody pro případ nezaviněných škod v zájmu ochrany bonusu klienta.

Pro získání asistence UNIQA SafeLine RENT+ si klient Hyundai nechá zdarma namontovat a aktivovat telematickou jednotku do vozu u dealera, kde vůz kupuje.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Jak je na tom první dáma s důchodovým zabezpečením a co se má změnit

V diskusích téměř nepovšimnuta zůstala otázka zdravotního a důchodového pojištění předchozích a současné manželky prezidenta republiky. První dáma v minulosti ani v současnosti nedostávala a dosud nedostává za výkon své funkce žádný plat, i když se od ní očekává, že opustí stávající zaměstnání, aby mohla plnit řadu protokolárních úkolů a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 11. 2024

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *