03. 01. 2012
Subjekty:
Každá desátá škoda je v zimě způsobena vlivem pádu sněhu a ledu na vůz
„U škod, ke kterým dojde vlivem pádu sněhu a ledu například ze střechy, zůstává v případě, že řidič nemá sjednané havarijní pojištění, úhrada škody na řidiči. Podobné zimní škody nejsou výjimkou, a proto lze sjednání havarijního pojištění všem řidičům jen doporučit,“ říká Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny, a dodává: „U DIRECT Pojišťovny získají noví klienti kromě spravedlivé ceny havarijního pojištění šité na míru nyní navíc i dva měsíce povinného a havarijního pojištění zdarma.“
Z nezávislého průzkumu společnosti IBRS, zpracovaného pro DIRECT Pojišťovnu vyplývá, že změna poskytovatele autopojištění se vyplatí 71 % řidičům.[1] Pokud se rozhodnou pro DIRECT Pojišťovnu, mohou si pojištění sjednat jednoduše během několika minut přes internet nebo po telefonu a především ušetřit díky individualizovanému výpočtu pojistné částky. DIRECT Pojišťovna totiž při jejím stanovení zohledňuje nejvíce kritérií ze všech pojišťoven na českém trhu – jedenáct v porovnání s na trhu obvyklými čtyřmi.
DIRECT Pojišťovna navíc při sjednání povinného ručení od 3. ledna do 29. února 2012 nabízí novým klientům dva měsíce povinného a havarijního pojištění zdarma. K němu mohou rovněž zdarma získat i služby AutoHELP a Ochrana bonusu.
[1] Výzkum pro DIRECT Pojišťovnu realizovala IBRS na vzorku 300 respondentů, aktivních řidičů, kteří se chystají změnit nebo už změnili poskytovatele povinného ručení, v době od 15.6. do 18.6.2011.
REKLAMA