05. 03. 2019
Subjekty:
Klientská zóna ČSOB Pojišťovny je nyní zpřístupněná všem klientům ČSOB a Poštovní spořitelny
Klienti, kteří používají Internetové bankovnictví nebo Smartbanking ČSOB nyní mohou jedním kliknutím získat přehled i o všech svých pojistných smlouvách, které mají u ČSOB Pojišťovny prostřednictvím její Klientské zóny.
Díky technologii Single-sign-on (SSO) pro přístup do Klientské zóny ČSOB Pojišťovny stačí přihlašovací údaje do klientova bankovnictví. Nemusí si tedy pamatovat další přihlašovací údaje navíc.
Jak to funguje? „Jednoduše. Při prvním přechodu z Internetbankingu nebo Smartbankingu do Klientské zóny údaje o klientovi spárujeme a na pozadí vyhledáme v systému pojišťovny jeho pojistné smlouvy. Po doplnění několika málo údajů při první návštěvě přejde klient do Klientské zóny a veškeré údaje jsou spárované. Pro každou další návštěvu Klientské zóny pak už stačí jen kliknout na odkaz v bankovnictví,“ popisuje David Bláha z týmu ČSOB Pojišťovny a ČSOB, který novinku realizoval.
Design Klientské zóny je přizpůsoben designu Internetového bankovnictví, aby se klienti ihned zorientovali a našel v zóně pojišťovny vše, co potřebuje. „Propojením účtů mezi bankovnictvím a Klientskou zónou zjednodušujeme život našim klientům. Jen u toho ale zůstat nechceme. Naším cílem je Klientskou zónu rozšiřovat a poskytovat klientům maximální komfort při správě svých pojistných smluv a nabízet jim užitečné funkce, např. nahlášení škody on-line včetně přehledu, jak probíhá likvidace pojistné události,“ uvedl generální ředitel ČSOB Pojišťovny Jiří Střelický.