Vítězstvím v kategorii „Banky“ Komerční banka potvrdila, že koncepce a strategie její online komunikace je správná. Od kompletního redesignu webu Komerční banky před dvěma lety dochází k trvalému monitoringu uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se pak webové stránky mění a přizpůsobují. Tato soustavná analytická práce je jedním z nejefektivnějších způsobů, kterým lze učinit z webu dlouhodobě úspěšný komunikační nástroj.
„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži Web Top 100. Vítězství v kategorii Bank si velmi vážíme a považujeme ho za potvrzení zvolené formy zkvalitňování našeho korporátního web sídla,“ uvedl David Horák, Webmaster Komerční banky.
Komerční banka v oblasti webových řešení dlouhodobě spolupracuje s internetovou agenturou FG Forrest.
„Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100 vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou“, dodává Petr Foltýn, Manager divize Produkce a Servis FG Forrest.