04. 08. 2020
Subjekty:
MAJÁK klientům pomůže najít správnou cestu
MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka, kterou pro své klienty připravila pojišťovna Kooperativa. Jedná se o první z produktů, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny. „Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit produkty, které jim mohou usnadnit život,“ popisuje nový pohled Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě.
Velmi často zaznívalo, že při vážné zdravotní komplikaci seniora je zasažena celá rodina a často si neví rady. Ti, co to již zažili, popisovali, jak pro ně bylo složité vyznat se v systému zdravotní a sociální péče tak, aby mohli pro další život seniora zařídit vše potřebné včas a dobře. Čekalo je pátraní na různých úřadech, sociálních sítích nebo u přátel. A to s rizikem, že některé rady nemusí být přesné nebo často nejsou aktuální. Proto by uvítali potřebné informace na jednom místě a zaručeně správné.
Unikátní výhodou infolinky MAJÁK je právě spojení sociální a zdravotní problematiky, ve které se musejí příbuzní seniora co nejdříve zorientovat po jeho náhlé zdravotní komplikaci. Získají tak všechny potřebné informace na jednom místě. Zároveň se na infolinku mohou obracet všichni členové rodiny i s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. Na rozdíl od aplikací a on-line poraden mluví s člověkem, mohou se tedy doptávat a vyloučit nepochopení. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění.
Na průzkumu a vývoji produktu pojišťovna Kooperativa spolupracovala se společností Direct People, která se specializuje na kreativní design založený na znalosti uživatele produktu. „Bavili jsme se s lidmi ve věku od 50 do 90 let, abychom pochopili, jak skutečně žijí, co jim v životě dělá radost, co je trápí, čeho se obávají. Zbavili jsme se mnoha předsudků a většina členů týmu o svém vlastním stáří začala během té doby přemýšlet úplně jinak,“ připouští Jaroslav Mojžíš, Innovation Leader Direct People.
REKLAMA
MAJÁK klientům nabízí nepřetržitý provoz. Volat mohou i blízcí klienta bez ohledu na to, kdo si tuto službu sjednal.Počet dotazů je neomezený. „Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace,“ představuje typickou klientelu Ondřej Poul.