CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

20. 02. 2012

0 komentářů

mBank má nového marketingového ředitele

 


 

Petr Vondráček přichází z ČSOB resp. Poštovní spořitelny, kde na různých pozicích pracoval téměř deset let. Od roku 2009 byl výkonným manažerem marketingové komunikace Poštovní spořitelny a byl mimo jiné zodpovědný za uvedení značky ERA na český trh.

V mBank bude Petr Vondráček zodpovědný za řízení marketingu nejen v České republice, ale i na Slovensku. Jeho cílem bude především podpořit marketingovou komunikací značku mBank a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály.

mBank není společností, která chce utrácet obrovské sumy za masivní reklamní kampaně. Proto bude tato práce pro mě velkou výzvou a příležitostí a věřím, že mé profesionální zkušenosti a znalosti přispějí k dalšímu dynamickému rozvoji této mladé bankovní značky,“ komentuje svůj příchod do mBank nový šéf marketingu.

Petr Vondráček je ženatý, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří především rocková hudba, filatelie a sport.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *