17. 12. 2012
Subjekty:
Mobilní aplikace roku ČSOB a Era smartbanking přináší nové funkce
„Jednoznačně nejvyužívanější službou je mezi uživateli ČSOB a Era smartbankingu zjištění zůstatku na účtu. Tato funkce tvoří téměř 60 % všech uskutečněných operací. Při vytváření nových služeb jsme často vycházeli přímo z klientských podnětů. Snažíme se jejich přáním a požadavkům co nejvíce vyhovět, tak aby pro ně byl smartbanking ještě pohodlnější. Zároveň jsme vzali na vědomí fakt, že lidé chtějí především ušetřit čas a současně mít své finance pod kontrolou. Myslím si, že nové funkce tyto požadavky dokonale splňují a přinesou všem uživatelům ještě vyšší komfort,“ říká Jan Vimr, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Ery.
„Za velice komfortní považuji zejména možnost sjednání cestovního pojištění. Z našich statistik totiž vyplývá, že klienti si vyřizují pojištění až na poslední chvíli, nejoblíbenější je přitom sjednání přes internet. Den před cestou si tímto způsobem sjedná pojištění téměř polovina klientů. Díky smartbankingu se nyní budou moci pojistit například až během cesty do zahraničí, což teď v zimě ocení hlavně ti, kdo na to zapomenou před pobytem na horách,“ říká Vít Janouch, produktový manažer cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny.
Nové služby v aplikaci ČSOB a Era smartbanking
1. Blokace
Zobrazení blokací způsobených platební kartou, které nejsou ještě zaúčtované (stržené z účtu).
2. Dobití kreditu
Možnost snadného dobití kreditu předplacených SIM karet všech 3 mobilních operátorů.
3. Cestovní pojištění
Klient si může jednoduše sjednat a rovnou i zaplatit cestovní pojištění pro sebe i své blízké.
REKLAMA
4. Platební karty
Zobrazí přehled karet k uživatelovým účtům včetně doplňkových služeb. V seznamu lze nalézt i karty disponentů.
Za prvních 11 měsíců si aplikace stáhlo přes 90 tisíc uživatelů, kteří provedli transakce v objemu necelých 4,5 miliardy korun. Lidé na aplikaci nejvíce oceňují její jednoduchost a použitelnost prakticky kdykoli a kdekoli. Díky tomu je ideální pro aktivní lidi, kteří potřebují mít své finance neustále pod dohledem. Ačkoli je aplikace nejpopulárnější ve věkové skupině 20 až 45 let, oceňuje tento komfortní a intuitivní způsob ovládání účtů většina klientů, kteří aktivně používají svůj chytrý telefon.