24. 09. 2024
MONETA obhájila digitální prvenství dle nezávislého průzkumu Market Vision
MONETA si již od roku 2020 podle pravidelného průzkumu společnosti Market Vision drží pozici digitálního lídra na tuzemském bankovním trhu. Oblibu digitálních kanálů Monety, především mobilní aplikace Smart Banka, kde je možné plně online uzavřít 28 retailových produktů, potvrzuje také fakt, že ji využívá 1,4 milionu klientů.
„Z mé perspektivy výsledky tohoto průzkumu zrcadlí úspěch strategie a s ní spojených investic, které realizujeme v podstatě od roku 2017. V konečném výsledku nyní realizujeme 40 až 60 procent našich prodejů prostřednictvím digitálních kanálů. V tomto kontextu chci vyjádřit úctu a obdiv kolegům a kolegyním, kteří cílevědomě zlepšují digitální dovednosti naší banky,“ říká Tomáš Spurný, generální ředitel a předseda představenstva MONETA Money Bank.
MONETA má aktuálně 134 poboček, na všech mohou klienti využít služeb hotovostních pokladen. I přes pokračující digitalizaci bankovních služeb je pobočková síť nadále důležitým kontaktním místem pro klienty, kteří preferují osobní kontakt s bankéřem. To dokládá více než milion návštěv, které pobočková síť zaznamenala za prvních 8 měsíců letošního roku. „Na pobočku se nyní obrací klienti, kteří chtějí sjednat specializovanější produkty anebo hledávají osobní konzultaci. Často potřebují poradit s životním pojištěním, hypotékou nebo investicemi,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank. I z tohoto důvodu banka kromě modernizace samotných poboček aktivně vzdělává své bankéře. „Neustále se snažíme přizpůsobit měnícím se trendům a děláme vše pro to, aby měli naši zaměstnanci to nejlepší vzdělání a dokázali našim klientům co nejlépe poradit,“ dodává Andrew Gerber.
Pro banku je klíčové propojení digitálního a fyzického světa, tedy aby klienti vždy našli nejlepší řešení, které odpovídá jejich individuálním potřebám a preferencím. „Přál bych si, aby zájemci o naše produkty a služby začali průzkumem na internetu, prošli našimi digitálními kanály a pokud potřebují osobní konzultaci, aby ji získali prostřednictvím našeho kontaktního centra či pobočkové sítě,“ dodává Tomáš Spurný.