26. 04. 2012
Subjekty:
Návrat k prvenství – OVB uzavřela rok 2011 s rekordními ekonomickými ukazateli
„Bezesporu jedním z konkrétních úspěchů společnosti OVB Allfinanz roku 2011 je zásadní zvýšení celkových výnosů společnosti na 1,65 miliardy korun, oproti předchozímu roku, kdy dosahovaly necelých 990 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti její generální ředitel a předseda představenstva Michal Knapp. Podle něj by tento úspěch nebyl možný bez kvalitní práce finančních poradců, u kterých se OVB soustředí především na odborné znalosti z oblasti produktové nabídky. „V této nelehké době se jako velmi efektivní nástroj, jak pro naše spolupracovníky, tak především pro naše klienty, ukázalo naše vlastní analytické centrum, které umožňuje udržovat přehled o okamžité nabídce na finančním trhu, stejně jako sledovat trendy a vývoj finančního trhu,“ popisuje Knapp. Tím podle něj získává OVB výraznou přidanou hodnotu pro klienty a odlišuje se tak od konkurence. Jak dodává, osvědčila se v tomto ohledu především aktivita směřující k modernizaci a zefektivnění procesů finančního poradenství, což má přímý dopad nejen na klienty, ale usnadňuje spolupracovníkům podnikání v oblasti finančního poradenství, kdy se plně mohou věnovat práci s klientem a náboru nových spolupracovníků. Tento pozitivní vliv ostatně ukázal v polovině roku také průzkum spokojenosti klientů OVB. Ten potvrdil, že celková spokojenost s poradci OVB i doporučení poradce OVB dosahuje vysoké úrovně. O opětovném využití služeb OVB by uvažovaly téměř 3/4 klientů.
„V uplynulých měsících jsme se také soustředili na inovativní marketing, který se stal důležitou podporou naší činnosti. I díky němu se nám podařilo být vidět a dokázat prezentovat nejen naše úspěchy, ale především kvalitativní změny v pojetí naší činnosti, což, jak věřím, byl další z faktorů ovlivňujících získávání nových klientů,“ dodává Knapp.
Společnost OVB dosáhla v průběhu roku 2011 také dalšího významného úspěchu, když překročila hranici celkového historického počtu 1 milionu klientů, kterým spravuje rodinné finance. „Právě počet klientů je pro nás důležitým ukazatelem úspěchu – dosavadní trend nárůstu jejich počtu je potvrzením, že lidé značce OVB a službám, které nabízí, důvěřují,“ hodnotil Michal Knapp. Jen za rok 2011 získala OVB téměř 80 tisíc nových klientů.
Úspěchy OVB roku 2011 byly potvrzeny také několika nezávislými hodnoceními. Podruhé za sebou byla společnost oceněna nejvyšším stupněm ratingu stability „AAA“ v rámci hodnocení ČEKIA Stability Award. Navázala tak na úspěch z minulého roku, kdy uspěla jako první finančně poradenská společnost na trhu a toto nejvyšší ocenění získala. Kromě toho byla v uplynulém roce oceněna v oborové kategorii „Dynamický růst“ v rámci Českých 100 Nejlepších a zařadila se tak mezi deset nejrychleji rostoucích firem v České republice.