CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

17. 12. 2024

0 komentářů

Nejlepší bankovní pobočky mohou nyní získávat ocenění v rámci soutěže Bank Branch of the Year

 

Již čtvrtým rokem jsou v Česku, v Maďarsku a na Slovensku oceňovány nejlepší kamenné prodejny z hlediska zákaznického zážitku v rámci soutěže Visa Czech Top Shop. Letos se projekt rozšiřuje také o hodnocení poboček bank ve speciální kategorii „Bank Branch of the Year“. Ty se tak mohou ucházet o postup do finále a vítězství za celý ročník. Hodnocení probíhá na základě pečlivě sestavených kritérií, která odrážejí kvalitu klientského zážitku. Do soutěže se mohou nominovat pobočky bank z celého Česka, případně mohou být nominovány veřejností.

Loading



 

Navzdory tomu, že čím dál více klientů využívá přímé bankovnictví, hrají kamenné pobočky bank stále důležitou roli. Musí však držet krok s dobou, modernizovat své služby a přinášet nové technologie. Mezi tyto inovace patří například vkladové bankomaty nebo možnost videohovoru s investičním specialistou přímo z centrály banky.

Agentura instore.eu společně s Visa identifikovala devět klíčových kritérií zákaznického zážitku (CX), která budou hodnocena při návštěvách nominovaných poboček. Součástí hodnocení bude také rozhovor s manažerem pobočky, jenž poskytne zpětnou vazbu na aktuální design pobočky a navrhne možnosti jeho dalšího vylepšení.

„V řadě situací klienti stále preferují návštěvu kamenných poboček. Ty se v posledních letech výrazně proměňují – jsou pro zákazníky vstřícnější vzhledem i přístupem zaměstnanců, akcentují ochranu životního prostředí, pomáhají klientům zvládat mobilní bankovní aplikace. Toto všechno a další parametry oceňuje nový projekt Visa Bank Branch Of The Year,“ zmiňuje Jiří Beran ze společnosti instore.eu.

Cílem tohoto ocenění je vyzdvihnout kvalitní práci designérů a úsilí centrálních týmů bank, které stojí za modernizovanou podobou poboček. Tyto týmy musí zohlednit rostoucí nároky klientů a technologický vývoj, zejména v oblasti mobilních aplikací a jejich integrace do bankovnictví. Projekt zároveň oceňuje i náročnou práci bankovních poradců, kteří čelí rostoucím očekáváním klientů. Ti jsou stále více zvyklí na moderní prostředí maloobchodních prodejen, obchodních center a tzv. „experience center“ všeho druhu.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *