10. 10. 2012
Subjekty:
Nejznámější značkou na trhu finančního poradenství je Broker Consulting
Z průzkumu vyplynulo, že ve službách nezávislého finančního poradenství se nejlépe orientují lidé ve věku 25–35 let. Bezmála 90 % lidí této věkové kategorie zná některou z velkých společností působících v tomto oboru. Nejznámější značkou je podle průzkumu česká společnost Broker Consulting (37 %), která působí na našem trhu od roku 1998. Za ní následují společnosti OVB Allfinanz (31 %) a Fincentrum (28 %).
„Znalost značky Broker Consulting je dána především vysokým počtem klientů, kteří naše služby dlouhodobě využívají. Svou roli hrají určitě i naše marketingové kampaně navázané například na téma důchodové reformy. Jméno naší společnosti veřejnost vidí téměř denně v médiích, ať už se jedná o komentáře našich analytiků k ekonomickým tématům, nebo finanční poradny na významných serverech,“ komentuje výsledky PR ředitel Broker Consulting Jan Lener.
Zajímavé jsou také výsledky průzkumu z pohledu věku respondentů. U nejmladší generace lidí do 24 let drží prvenství OVB Allfinanz. Společnost Broker Consulting znají nejčastěji třicátníci a čtyřicátníci. Starší generace si na existenci služeb finančních konzultantů teprve pomalu zvyká. Více než třetina lidí nad 55 let žádnou z velkých společností poskytujících nezávislé finanční poradenství nezná.