06. 09. 2012
Subjekty:
Nová aplikace Moje Allianz zajišťuje přehled o pojistkách, platbách
„Hodně věcí už dnes lze vyřizovat po telefonu, ale všichni víme, že jasný písemný přehled, dostupný odkudkoli a nonstop, žádný telefonní hovor nahradit nedokáže. Proto přicházíme s aplikací MojeAllianz,“ vysvětluje vedoucí oddělení CRM Allianz pojišťovny Václav Filip. Pokud se klienti rozhodnou zkontrolovat své pojistky a ujistit se o tom, že jsou správně nastavené a zaplacené, případně se chtějí podívat, kdy konkrétně mají jejich splatnost, mohou to udělat kdykoli a odkudkoli, neboť jim k tomu stačí pouze internetové připojení.
„Z hlediska bezpečnosti jde samozřejmě o pečlivě zabezpečený přístup, podmíněný registrací a příslušnými vstupními údaji, takže žádný únik dat nehrozí,“ doplňuje Filip.
Po zpřístupnění této aplikace Allianz pojišťovna nabízí pro správu smluv všechny komunikační kanály – přepážku, telefon i internet. Záleží už pouze na klientech, kterému dají přednost. Díky portálu MojeAllianz však nemusí nikam chodit, a to ani v případě, že preferují osobní jednání. Jedním pohledem na displej totiž zjistí, kteří specialisté Allianz s nimi v minulosti uzavírali smlouvy, komu ve svém nejbližším okolí mohou zavolat a sejít se s ním tam, kde jim to bude nejlépe vyhovovat.