CZK/€ 25.270 -0,12%

CZK/$ 23.996 -0,20%

CZK/£ 30.303 -0,04%

CZK/CHF 27.152 -0,03%

05. 06. 2023

0 komentářů

Nová kampaň KB a KB Penzijní společnosti míří na mladé: Důchod bude fajn, když se včas připravíš, přesvědčuje digitální influencerka

 

Komerční banka a KB Penzijní společnost spustily v dubnu dlouhodobou kampaň I love důchod – revoluce ve vnímání důchodu. Za pomoci digitální influencerky Just.iny inspiruje mladé lidi, aby se na svůj důchod začali včas finančně připravovat, a zajistili si tak pohodu pro své plánované aktivity. Pozitivní budoucnost stáří představuje na webové platformě i na Instagramu.

Loading



 

„Ukazuje se, že pro mladé lidi je důchodový věk dalekou budoucností, o které nepřemýšlí. Jsou přesvědčeni, že mají spoustu času. Kampaň I love důchod jim připomíná, že pokud si chtějí v důchodu užívat hiking, rock climbing, surfing, partying, chill s rodinou nebo whatever budou chtít – slovy Just.iny, je potřeba se připravit a mít dostatečnou finanční rezervu. Naše kampaň na to slovníkem generace Z upozorňuje a poskytuje mladým lidem důležité informace, shrnuté na webu www.iloveduchod.cz, jak se na vlastní důchod připravit,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand Strategy a Komunikaci Komerční banky.

Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku. Nejenže mu odpadnou starosti s finančním zajištěním či stres ohledně věku odchodu do důchodu, ale bude mít i větší prostor dělat i v důchodu to, co ho skutečně baví. 

Na přípravě a realizaci kampaně se podílí více agentur. S konceptem a celkovým kreativním pojetím přišla agentura Momentum Czech Republic, za komunikaci na sociálních sítích zodpovídá Fuse, mediální plánování má na starost PHD Media a mediální podporu projektu zajišťuje Crest Communications. V rámci kampaně spolupracuje KB Penzijní společnost také s influencery.

Komunikace odstartovala inkognito „HATE“ fází. Od 1. do 10. dubna se po celé republice objevily vizuály s provokativním prohlášením “I HATE DUCHOD“ a směřovaly diváky na web ihateduchod.cz, který odpočítával čas do další, hlavní fáze „LOVE DŮCHOD“. Tuto fázi doprovázelo spuštění nového webu www.ilovedůchod.cz a instagramového účtu iloveduchod.

REKLAMA

Aktivační kampaň “LOVE” se nese již v konverzačním tónu její hlavní komunikace probíhá od půlky dubna do konce června online a na sociálních sítích pod leitmotivem „Pořád to budeš ty!“ Hlavní hrdinka kampaně, digitální Just.ina reprezentující budoucnost stáří, vyzývá mladé lidi, aby změnili nastavení mysli a začali o důchodu přemýšlet pozitivně. Téma českého důchodu zpracovává mladým jazykem a vysvětluje, že důchod může být skvělý, pokud se na něj připravíte včas.

„Cílem celé komunikace je vyvolat debatu o vnímání důchodů mladými lidmi, bořit stereotypy a vytvářet o tomto tématu nové představy. Využíváme proto jazyk naší cílové skupiny, zvolili jsme konverzační cestu s nábojem. Chceme být kontroverzní a dát mladým lidem hlas. Přinášíme tak pozitivní obsah související s pojetím důchodu a s ním spojení generací, aby společně vytvářely budoucnost stáří,“ dodává ke kampani Creative Director Rado Jankovič z Momentum Czech Republic.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Jak je na tom první dáma s důchodovým zabezpečením a co se má změnit

V diskusích téměř nepovšimnuta zůstala otázka zdravotního a důchodového pojištění předchozích a současné manželky prezidenta republiky. První dáma v minulosti ani v současnosti nedostávala a dosud nedostává za výkon své funkce žádný plat, i když se od ní očekává, že opustí stávající zaměstnání, aby mohla plnit řadu protokolárních úkolů a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 11. 2024

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024

Má smysl žádat o důchod ještě letos?

Pokud patříte mezi ty, kterým vzniká nárok na odchod do starobního důchodu do konce letošního roku, pak zbystřete. Důchody přiznané v roce 2025 budou vyšší než valorizované důchody přiznané do konce roku 2024. Kdo tedy uvažuje o přiznání starobního důchodu do konce roku 2024, by měl uvažovat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

23. 09. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *