Základem kampaně je série tří televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené do jednoho celku. Ve spotech se představí Jiří Mádl a Marek Daniel jako bratři, kteří jednoho večera zavítají do imaginárního baru El Fio. Prostřednictvím různých situací pak postupně představí jednotlivé služby Fio banky.
„Očekáváme, že kampaň osloví klienty, kteří jsou připraveni na změnu, a dále posílí povědomí o české značce Fio banka. Produkty, které nabízíme, nám získaly již přes 190 tisíc klientů, jejichž přírůstky tímto chceme ještě posílit,“ komentuje kampaň Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.
Kampaň poběží v televizi, v tisku a na internetu od poloviny srpna do poloviny listopadu. Autorem scénářů TV spotů je Petr Kolečko, režie se ujal Petr Němeček. Producentem kampaně je Médea Creativity a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.