CZK/€ 25.265 -0,02%

CZK/$ 23.922 -0,16%

CZK/£ 30.359 +0,00%

CZK/CHF 27.138 +0,04%

19. 01. 2023

0 komentářů

Nová klientská zóna Kooperativy otevírá klientům moderní online pojišťovnictví

 

Začátkem prosince 2022 Kooperativa spustila novou Klientskou zónu. Ta nahradila Kooportál, který byl na poli pojišťovnictví průkopníkem v oblasti online služeb pro klienty. Nyní přišla nová aplikace – vyvinutá na přání klientů a klientských poradců.

Loading



 

Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativy se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Registrovat se mohou na stránce zona.koop.cz. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít BankID (bankovní identity).

„Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativy.

V Klientské zóně uživatelé:

  • získají perfektní přehled o pojistných smlouvách,
  • provedou změny v kontaktních údajích,
  • nakouknou do transakční historie,
  • zaplatí pojistné,
  • sjednají si novou smlouvu,
  • vyřeší pojistnou událost,
  • vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.

A chystají se další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe.

K polovině ledna Kooperativa eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Proč v ČR končí služby osobního bankovnictví ING? Klienti mohou ještě do 15. 8. přejít k Raiffeisenbank

ING už začátkem roku oznámila, že v srpnu 2021 ukončí své služby osobního bankovnictví v České republice. ING zůstane v Česku nadále aktivním poskytovatelem služeb korporátního bankovnictví a bude nedílnou součástí sítě korporátního bankovnictví regionu EMEA. Od 16. 7. už je možné sjednat nabídku pouze na pobočce […]

Text: Daniel Mareš

30. 07. 2021

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *