13. 09. 2018
Subjekty:
Nový web Poštovní spořitelny je přehlednější a nabídne jednodušší nákup produktů
Poštovní spořitelna spouští od 14. září nové webové stránky na adrese www.postovnisporitelna.cz. Mají za cíl lépe vyjadřovat hodnoty Poštovní spořitelny: jednoduchost, férovost a dostupnost. Obsahem i stylem prezentace chtějí uspokojit i mladší věkovou skupinu klientů.
Stávající portál erasvet.cz už funguje přes osm let, proto nastal čas na změnu: „Stránky potřebovaly oživit z hlediska designu i s ohledem na responzivitu, resp. zobrazení na tabletech a chytrých telefonech. Web také více než kdy dříve podporuje proklientský přístup a snaží se budovat loajalitu ze strany návštěvníků,“ říká Přemysl Hanzelka, zodpovědný za vedení Segmentu Poštovní spořitelny. Zároveň dodává, že uživatelé se i nadále budou na stránkách setkávat s oblíbenými Poštovními skřítky. „Skřítci samozřejmě nemohou chybět. Naši klienti si je vyloženě oblíbili. Rodina skřítků ztělesňuje identitu Poštovní spořitelny jako přátelské a dostupné značky pro všechny.“
Vše důležité naleznou klienti na webu ve formě krátkých, ale jasných sdělení. Produkty jsou přehledně seřazeny do jednotlivých sekcí. „Detail produktu je uzpůsoben pro 2 typy uživatelů – jak pro uživatele, kterým stačí základní info o produktu a hned chtějí mít možnost produkt sjednat, tak i pro uživatele, kteří chtějí detailnější informace včetně ceníků, podmínek a mnoho dalšího,“ vysvětluje Jiří Prokeš z agentury MindStream, která s klientem na návrhu nového webu spolupracovala.
Návštěvníci nových stránek se na nich rychle zorientují, a snadno tak najdou oblíbené internetové bankovnictví, mapu poboček a bankomatů či kontakt na bezplatnou infolinku. Krokem vpřed je i snížení počtu klienty méně využívaných stránek. Na novém webu jich bude celkově až o polovinu méně. „Web plně odpovídá potřebám mladší generace, ale i dříve narození uživatelé se na něm budou cítit jako doma a jednoduše se zorientují,“ uzavírá Přemysl Hanzelka.