06. 05. 2024
Nulová spoluúčast k havarijnímu pojištění hraje hlavní roli v jarní kampani ČPP
Na začátku jarní motoristické sezóny přichází Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) s nabídkou nového připojištění nulové spoluúčasti s názvem ESO. Kampaň je cílena na řidiče, kteří si chtějí vylepšit své havarijní pojištění o nadstandardní komfort.
Na rozdíl od povinného ručení, které se týká odpovědnosti za škody způsobené újmou na zdraví nebo škodě na majetku protistraně, představuje havarijní pojištění významnou ochranu vozidla pro případy nehod, které si řidič způsobí vlastní vinou nebo mu je způsobí někdo jiný, nebo dojde k poškození vlivem různých živelních událostí. Výši pojistného plnění v havarijním pojištění však ve většině případů ovlivňuje zvolená spoluúčast, kterou se řidiči podílí v případě pojistné události na vyplaceném pojistném plnění, přičemž platí úměra „čím nižší spoluúčast, tím vyšší pojistné“. Nové připojištění nulové spoluúčasti ESO je určeno pro osobní vozidla, která jsou starší než dva roky a váží do 3,5 tuny.
„Neustále hledáme cesty, jak vylepšovat naše služby, a proto naši odborníci připravili produkt, který potěší nejednoho řidiče. Havarijní pojištění získává čím dál více na oblibě a my chceme vycházet vstříc našim současným i potenciálním klientům, kteří chtějí mít co nejlepší ochranu pro své vozidlo,“ říká marketingová ředitelka ČPP Jolana Kolaříková. „V propagaci nám již tradičně pomáhají naši oblíbení maskoti Pat a Mat, kteří v příběhu reklamy nabourají s autem do stromu a čekají na odtahové vozidlo. Nemají však žádné obavy. Vědí, že pojišťovna se o ně postará, a dokonce hrají karty. Nulová spoluúčast je totiž jejich eso v rukávu. To je i parafráze na celé heslo kampaně, které zní: Nulová spoluúčast – vaše eso v rukávu,“ doplňuje Kolaříková.
Dle informací z České asociace pojišťoven (ČAP) bylo v roce 2023 havarijní pojištění sjednáno u více než 3 milionů aut, což je o 6,6 % více než v roce 2022. „Předepsané pojistné oproti roku 2022 vzrostlo v roce 2023 dokonce o 11,7 %. Statistiky ČAP také ukázaly, že průměrná škoda u aut s havarijním pojištěním v roce 2023 přesáhla hranici 33,5 tisíce korun, což je nárůst oproti roku 2022, kdy průměrná škoda činila 31,5 tisíce korun. Škodní frekvence z dlouhodobého hlediska mírně klesá, v roce 2022 i v roce 2023 se pohybovala na 15 %,“ uvádí analytik České asociace pojišťoven Petr Jedlička. „Díky těmto celotržním číslům z ČAP sledujeme rostoucí zájem o havarijní pojištění mezi lidmi napříč republikou. I díky tomu víme, co klientům nabídnout,“ říká Kolaříková.
„Pro marketingovou komunikaci jsme jako hlavní médium opět zvolili televizi, která má celorepublikový zásah na naši cílovou skupinu a nejširší audiovizuální pokrytí. Jako sponzora nás mohou diváci vidět u pořadů Prostřeno nebo Polopatě. Důraz klademe také na propagaci v online prostředí a na sociálních sítích,“ doplňuje Jolana Kolaříková.
REKLAMA
S motivem kampaně se lidé setkají také v rámci Rock rádia, Frekvence 1 a rádia Bonton, dále na vybraných outdoorových plochách po celé České republice. Kampaň se objeví i na LED obrazovkách ve velkých a středních městech. Kampaň k produktu ESO se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách. Dále v Metru, titulech CNC, titulech Economia a v regionálních periodikách.
Detailnější informace k připojištění ESO naleznete zde: https://www.cpp.cz/nulova-spoluucast-k-havarijnimu-pojisteni