CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

14. 03. 2014

0 komentářů

Subjekty:

OVB Allfinanz, a.s.: změny v užším vedení společnosti

 


 

„Chceme tímto krokem upevnit naši pozici jedničky na trhu, být aktivnější a zajistit našim klientům i poradcům exkluzivní podmínky u partnerů,“ říká Miroslav Řezník, předseda představenstva společnosti. „Richard Beneš má bohaté zkušenosti jak z řízení produktů, tak z obchodu. Jeho výhodou je rovněž znalost trhu a naší společnosti,“ doplňuje Řezník.

Richard Beneš (38) má bohaté zkušenosti z řízení produktů, segmentů a obchodu, ale také s realizací marketingových a prodejních aktivit v řádech miliard korun. Svoji kariéru zahájil v Komerční bance, poté pracoval v České pojišťovně, HVB Bank a UniCredit Bank. Za prodej přes MLM společnosti byl zodpovědný v Generali Pojišťovně. Se svojí ženou vychovává ročního syna a tříletou dceru.

Novou posilou do oddělení Marketingu a PR je Dušan Pavlů. „Rád bych navázal na marketingovou strategii, která byla nově definována v roce 2013,“ říká Dušan Pavlů, nový šéf oddělení marketingu. „Naším cílem není pouze rozvoj právě probíhající mediální kampaně, ale i budování CRM. Vzhledem k tomu, že spravujeme více než milionový klientský kmen a máme 1800 certifikovaných poradců, vnímám úkol marketingu zejména v podpoře obchodu, a to formou kampaní, které pomohou plnit základní úkol poradců, tedy dlouhodobý a kvalitní finanční servis. Základem takové podpory je samozřejmě dobře fungující CRM systém, pomocí kterého se dají řídit kampaně, a to jak dovnitř směrem k poradcům, tak zejména ke klientům. Tím, že nesjednáváme monoprodukt, ale naše poradenství je postavené na výběru nejvhodnějšího produktu z portfolia různých finančních institucí, je pro řízení kampaní CRM klíčové,“  dodává Pavlů.

Dušan Pavlů (39) přichází s dlouholetými zkušenostmi ve finančním a pojišťovnickém sektoru. Pracoval v České pojišťovně a Poštovní spořitelně. Na manažerských pozicích měl na starosti jak analytická oddělení, tak marketingovou komunikaci a podporu prodeje včetně řízení přímých kampaní. Do OVB Allfinanz přichází z konzultační firmy Direct People, zaměřené na inovace, kde zejména pro banky a pojišťovny vedl projekty s cílem navrhnout nové produkty a zlepšit zákaznickou zkušenost.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Druhý pilíř čekají změny, levice jej stále nechce

Včerejší bilance potvrdila to, co bylo jasné prakticky od začátku. Druhý pilíř je zatím velmi velkým zklamáním jak pro vládu, tak pro penzijní společnosti. Levice jásá, protože se jí podařilo nové fondy úspěšně bojkotovat, ale autoři reformy to nevzdávají a chystají změny. Prý zejména ty, které si lidé sami vynutili.

Text: Daniel Kuchta

03. 07. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *