14. 03. 2014
Subjekty:
OVB Allfinanz, a.s.: změny v užším vedení společnosti
„Chceme tímto krokem upevnit naši pozici jedničky na trhu, být aktivnější a zajistit našim klientům i poradcům exkluzivní podmínky u partnerů,“ říká Miroslav Řezník, předseda představenstva společnosti. „Richard Beneš má bohaté zkušenosti jak z řízení produktů, tak z obchodu. Jeho výhodou je rovněž znalost trhu a naší společnosti,“ doplňuje Řezník.
Richard Beneš (38) má bohaté zkušenosti z řízení produktů, segmentů a obchodu, ale také s realizací marketingových a prodejních aktivit v řádech miliard korun. Svoji kariéru zahájil v Komerční bance, poté pracoval v České pojišťovně, HVB Bank a UniCredit Bank. Za prodej přes MLM společnosti byl zodpovědný v Generali Pojišťovně. Se svojí ženou vychovává ročního syna a tříletou dceru.
Novou posilou do oddělení Marketingu a PR je Dušan Pavlů. „Rád bych navázal na marketingovou strategii, která byla nově definována v roce 2013,“ říká Dušan Pavlů, nový šéf oddělení marketingu. „Naším cílem není pouze rozvoj právě probíhající mediální kampaně, ale i budování CRM. Vzhledem k tomu, že spravujeme více než milionový klientský kmen a máme 1800 certifikovaných poradců, vnímám úkol marketingu zejména v podpoře obchodu, a to formou kampaní, které pomohou plnit základní úkol poradců, tedy dlouhodobý a kvalitní finanční servis. Základem takové podpory je samozřejmě dobře fungující CRM systém, pomocí kterého se dají řídit kampaně, a to jak dovnitř směrem k poradcům, tak zejména ke klientům. Tím, že nesjednáváme monoprodukt, ale naše poradenství je postavené na výběru nejvhodnějšího produktu z portfolia různých finančních institucí, je pro řízení kampaní CRM klíčové,“ dodává Pavlů.
Dušan Pavlů (39) přichází s dlouholetými zkušenostmi ve finančním a pojišťovnickém sektoru. Pracoval v České pojišťovně a Poštovní spořitelně. Na manažerských pozicích měl na starosti jak analytická oddělení, tak marketingovou komunikaci a podporu prodeje včetně řízení přímých kampaní. Do OVB Allfinanz přichází z konzultační firmy Direct People, zaměřené na inovace, kde zejména pro banky a pojišťovny vedl projekty s cílem navrhnout nové produkty a zlepšit zákaznickou zkušenost.