09. 12. 2022
Plánujete Vánoce v exotice? Využijte 20% slevu na cestovní pojištění od Allianz
Již čtvrtým rokem po sobě byla Allianz jmenována světovou jedničkou mezi pojišťovnami v mezinárodním žebříčku Interbrand 100 Best Global Brands pro rok 2022. Letos s mimořádnou hodnotou značky 18,7 mld. USD, což je nárůst o 3,5 miliardy USD ve srovnání s rokem 2021. S tímto dvouciferným růstem o 23 procent patří Allianz mezi patnáct největších světových značek, které loni rostly nejvíce.
„Velmi mě těší, že jsme počtvrté za sebou obhájili pozici světové jedničky mezi pojišťovnami v žebříčku nejlepších značek společnosti Interbrand. Hodnota Allianz vzrostla na rekordní úroveň. Je to uznání od našich klientů a akcionářů, že se stáváme stále důležitější a relevantnější součástí jejich životů,“ říká předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis.
Allianz se v žebříčku 100 nejlepších světových značek umístila na 34. místě.