25. 09. 2012
Subjekty:
Po Mnichově a Sydney bude mít Allianz stadiony také v Nice a Londýně
„Sport je mezinárodním jazykem, který spojuje lidi ze všech oblastí života a vytváří místní či dokonce světová společenství založená na kolektivním zájmu a vášni. A tato společenství hrají sjednocující roli v naší snaze pomoci lidem zlepšit jejich životy. To je důvod, proč se Allianz tak silně orientuje na sponzorství sportu na celém světě,“ říká Christian Deuringer, který je zodpovědný za celosvětový management značky v skupině Allianz.
Spolu se světoznámou „Allianz Arénou“ v Mnichově dva nové stadiony rozšiřují rodinu Allianz sportovních areálů už na čtyři zástupce. Kromě sportovních „stánků“ v Nice a Londýně totiž už od začátku letošního roku nese značku Allianz jedno z hlavních sportovišť v Sydney, „Allianz Stadium.“
„Pojmenování sportovního stadionu s sebou přináší silný emoční aspekt. Pro nehmotnou značku, jakou je Allianz, se tak stadion rychle stává dalším domovem a zdrojem hrdosti jejích zaměstnanců,“ dodává Deuringer.
V současnosti je Allianz světovým poskytovatelem finančních služeb klientům ve více než 70 zemích světa s přibližně 600 000 vyslanci této značky – zaměstnanci, makléři, agenty a dalšími partnery.
Po deseti letech procesu změny značky se dnes většina obchodních aktivit odehrává pod hlavičkou Allianz. „Výběr sponzorských aktivit je podřízený snaze zvýšit povědomí a pozitivní vnímaní značky Allianz,“ uzavírá Deuringer.
REKLAMA