02. 05. 2017
Poštovní spořitelna představuje po Poštovní půjčce i Poštovní účet, sází na jeho dostupnost
Od května nabízí Poštovní spořitelna klientům novinku v podobě Poštovního účtu. Jde o nejdostupnější účet, co se týče podmínek jeho získání i možností spravování na všech pobočkách České pošty. Poštovní spořitelna vychází ze znalostí svých zákazníků a požadavků lidí na dostupné finanční služby. Poštovní účet je další v řadě jednoduchých produktů, s nimiž Poštovní spořitelna navazuje na loňský úspěch nabídky Poštovní půjčky.
„Poštovní účet se stává vlajkovou lodí Poštovní spořitelny. Je to nejdostupnější účet na trhu, a to jak díky široké distribuční síti, tak i svými výhodnými parametry. To vše z něj dělá bezkonkurenční produkt na českém trhu,“ říká výkonná manažerka útvaru Řízení segmentu Poštovní spořitelna Jana Opršalová. Klienti s Poštovním účtem mohou podle ní využít přes 3 000 pošt po celé České republice, ve větších městech navíc i finanční centra a nakonec síť více než 1 000 bankomatů Poštovní spořitelny i ČSOB.
Mladí do 26 let získají vedení a správu účtu zdarma bez jakékoli podmínky. Stejně tak jako klienti na mateřské či rodičovské dovolené. Za účet neplatí ani dospělí mezi 26 a 58 lety, pokud jim měsíčně přijde alespoň 10 000 korun měsíčně. V případě lidí starších 58 let pak stačí příjem na účet ve výši 5 000 korun měsíčně. Sníženou příjmovou podmínku pro bezplatné vedení a správu účtu mají i zdravotně hendikepovaní.
Poštovní účet obsahuje zdarma veškeré nejběžnější služby. Jako jediný účet na trhu nabízí 2 karty k účtu zdarma, které využijí především rodiny. Kdo nemá v blízkosti bankomat, ocení 1 výběr hotovosti měsíčně na poště zdarma. Účet obsahuje zdarma i neomezené elektronické tuzemské platby z účtu. Možnost ovládání účtu přes internetové bankovnictví nebo telefon díky smartbankingu je samozřejmostí. Majitelé Poštovního účtu si mohou také zdarma nainstalovat aplikaci ČSOB NaNákupy, která slouží jako elektronická peněženka. V aplikaci klient nalezne všechny své karty a rychle a jednoduše s nimi zaplatí přiložením mobilu k platebnímu terminálu stejně jako bezkontaktní kartou. Obdobným způsobem může využít i platební nálepku, kterou obdrží zdarma ke kartě.
Klienti upřednostňující online řešení uvítají novinku v podobě možnosti zřízení účtu zcela online na stránce www.postovnisporitelna.cz. Celý proces se tak obejde bez nutnosti chodit na pobočku či se potkávat s kurýrem. Do konce června získá každý nový klient za založení Poštovního účtu navíc odměnu 1 000 Kč do věrnostního programu Svět odměn.
REKLAMA
Češi stále důvěřují pobočkám
Poštovní spořitelna podle Jany Opršalové vychází novým účtem vstříc reálným potřebám klientů. „Dlouhodobě se zajímáme o to, co naši stávající i potencionální klienti oceňují a co potřebují. Z aktuálního průzkumu, v němž jsme zjišťovali, jak jsou na tom Češi obecně s dostupností finančních služeb a produktů, navíc jasně vyplynulo, že silná pobočková je pro klienty stále důležitá,“ doplňuje Jana Opršalová a odkazuje na výsledek, podle něhož Češi při sjednávání finančních produktů stále preferují návštěvu kamenné pobočky.
Podle průzkumu by si běžný a spořicí účet na pobočce zřídilo 61 procent Čechů. Přes internet by si účty sjednalo jen 26 procent lidí. Založení účtu na pobočce pak preferují více ženy než muži (poměrově 52 procent žen vs. 48 procent mužů).
Graf: Který ze způsobů sjednání finančních produktů by vám nejvíce vyhovoval v následujících případech?
REKLAMA
Pošty a cashback využívají k výběru peněz lidé z regionů
Nejčastějším způsobem získávání hotovosti zůstávají bankomaty, na druhou stranu si téměř dvě třetiny populace už nechodí pro peníze do banky. Zajímavý je i fakt, že na poště občas či pravidelně vybírá peníze téměř pětina obyvatel. „I to je pro nás signál, že podstatná část populace na pobočkách České pošty řeší i své finanční záležitosti. Klienti Poštovního účtu budou mít přitom značné výhody,“ komentuje výsledky průzkumu Jana Opršalová.
Průzkum dále ukázal, že více jak pětina lidí v regionech někdy využila při placení kartou službu cashback. Výběr peněz na pokladně obchodu upřednostňují o něco více ženy než muži (poměrově 54 procent žen vs. 46 procent mužů). V Praze je naopak nejvíce lidí, kteří cashback nevyužili nikdy (84 procent).
„Zde je vidět, jak rozdílně se chovají lidé ve velkých městech a v regionech. I když mají lidé v menších městech a obcích k produktům a službám dál, umí si poradit, třeba prostřednictvím pošty nebo cashbacku. Spokojenost s produkty a službami ve městech a v obcích, je tak v podstatě shodná,“ doplňuje Jana Opršalová.