CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

22. 02. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Pozitivní zákaznická zkušenost a inovace se promítly do hospodářských výsledků roku 2017 skupiny ČSOB

 

  • Počet klientů skupiny ČSOB se zvýšil o 14 tisíc
  • Čistý zisk skupiny ČSOB stoupl meziročně o 16 % na 17,5 miliardy Kč
  •  Objem úvěrů vzrostl na 657 miliard Kč* (meziročně o 6 %), zvyšovala sei kvalita úvěrového portfolia – podíl úvěrů v selhání na rekordně nízkéhodnotě 2,3 %
  • Objem vkladů se zvýšil na 821 miliard Kč (meziročně o 9 %)
  •  Celkový objem aktiv pod správou se zvýšil na 202 miliard Kč (meziročně+6 %)
  •  Provozní výnosy vzrostly na 37,2 miliardy Kč (meziročně o 9 %)
  •  Provozní náklady se zvýšily na 16,3 miliardy Kč (meziročně o 4 %)

Loading



 

„V loňském roce jsme potvrdili, že ČSOB dokáže maximálně využít příznivou situaci na trhu ve prospěch svých klientů a investovat do rozvoje trhu a technologií. Stále více lidí se na nás obrací se svými finančními potřebami a oceňují kompletní péči o finanční i pojišťovací potřeby na jednom místě a současně i to, že jim jako součást řešení nabízíme i pohodlné a užitečné inovace. Naše klientská základna se tak v loňském roce rozšířila o 14 tisíc spokojených zákazníků,“ uvedl John Hollows, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB a zdůraznil, že významným úspěchem loňského roku bylo také uzavření exkluzivního partnerství s Českou poštou: „Navazujeme na čtvrtstoletí trvající úspěšnou spolupráci, nová desetiletá smlouva nám umožní toto partnerství ještě rozšířit. V praxi to znamená širokou síť a dostupné kvalitní finanční a pojišťovací služby na více než 3 000 pobočkách České pošty.“

Pozitivní zákaznický zážitek a inovace považuje ČSOB za klíčovou konkurenční výhodu. „Z našich zkušeností víme, že moderní integrované služby – finanční i pojišťovací – jsou tím, co naši klienti ocení. Inovace jsou naší budoucností, a na tu jsme dobře připraveni,“ dodal Hollows.

V roce 2017 proto ČSOB připravila pro své klienty řadu nových služeb, které usnadňují správu financí „Spustili jsme nové internetové bankovnictví, které zákazníkům přináší přehled o všech využívaných službách na jednom místě, a to včetně pojištění. Pokračujeme ve vylepšování mobilní aplikace ČSOB NaNákupy,“ uvedl John Hollows.

„Naše úsilí pozitivně hodnotí i odborníci, kteří ČSOB v loňském roce udělili řadu ocenění, mezi nimi například cenu Nejlepší banka 2017 nebo Bankovní inovátor 2017,“ dodal. Celkově dobrá situace na finančních trzích, vyšší výnosy z řízení aktiv a pasiv, vyšší příjmy z poplatků v oblasti investičních produktů a zahraničních plateb a jednorázový zisk
vyplývající z ukončení historického právního sporu – to jsou další parametry, které přispěly k růstu čistého zisku ČSOB v loňském roce. Pozitivní vliv měly také nižší náklady na riziko a silný růst objemu hypotéčních, firemních a spotřebitelských úvěrů nebo růst objemu aktiv pod správou.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Evropské realitní firmy výrazně propadly, duch nemovitostí obchází banky na Starém kontinentu

Od prosince 2021 se evropské realitní firmy propadly o 43 %. Vyšší úrokové sazby snižují hodnotu jejich aktiv a postupně rostoucí úrokové náklady jim ujídají z provozních peněžních toků. Celé odvětví má nízký P/B poměr 0,7x, a trh tedy nejspíš očekává, že si jejich aktiva i peněžní toky v budoucnu […]

Text: Redakce

31. 03. 2023

Komentář: ČNB a rozehraná partie ohrožující cenovou stabilitu

Vypadalo to na 300 miliard, bude to více než 400 miliard. Ne, nejde o deficit státního rozpočtu, ale o rekordní ztrátu hospodaření České národní banky. Se změnou prostředí se bilance této instituce stává neřízenou střelou. Z pohledu hospodaření české centrální banky je situace více než nepříznivá. V […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

13. 01. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *