09. 10. 2020
Subjekty:
Pracovníci Equa bank pomáhají na informační lince ke koronaviru 1221
Proškolení zaměstnanci Equa bank budou od pátku 9. října pomáhat na bezplatné informační lince ke koronaviru 1221. Linka 1221 slouží pro dotazy veřejnosti související s pandemií onemocnění Covid-19.
Do pomoci lince 1221 jsou zapojeni dobrovolníci Klientského centra Equa bank – tedy specialisté na telefonickou péči o klienty. Tuto zkušenost nyní využijí při pomoci lince 1221. Zástupci linky 1221 a Ministerstva zdravotnictví ČR bude postupně proškoleno osmnáct zaměstnanců Equa bank. Banka očekává další navýšení kapacit o dobrovolníky.
„Při jarní vlně epidemie koronaviru naši zaměstnanci a klienti prostřednictvím bankovní aplikace pomohli neziskové organizaci ADRA. Finanční prostředky směrovaly na pomoc nejohroženější skupině – seniorům. Poté, co se epidemická situace v září zhoršila, chceme opět pomoci. V našem Klientském centru máme zkušené telefonní bankéře, proto považujeme za samozřejmé, že své zkušenosti budou moci využít po proškolení na informační lince ke koronaviru 1221,“ řekla Kateřina Petko, ředitelka PR a interní komunikace Equa bank.
Linka 1221 slouží pro dotazy veřejnosti související s pandemií onemocnění Covid-19. V provozu je každý všední den od 8 do 19 hodin, o víkendech pak od 9 do 16.30 hodin. Informační linka ke koronaviru 1221 je důležitou součástí systému Chytré karantény a její provoz byl zahájen 1. září 2020.
Pracovníci linky 1221 – a nyní i dobrovolníci z Equa bank – zodpovídají veřejnosti dotazy spojené s aktuálně platnými opatřeními a další obecné otázky ohledně koronaviru, které se týkají například pravidel karantény či izolace. Operátoři veřejnosti pomohou také najít nejbližší odběrové místo s volnou kapacitou. Proškolení operátoři jsou tak schopni odbavit významnou část dotazů veřejnosti, které nevyžadují odbornou účast epidemiologa. Operátoři linky 1221 díky tomu uvolňují ruce epidemiologům.
REKLAMA