31. 10. 2012
Subjekty:
Projekt s názvem Less bank, more life pro ZUNO zvítězil mezi 50 nejlepšími na světě
„Je skvělé vidět, že naše kampaň byla úspěšná a efektivní. Dosáhli jsme skvělých výsledků a značku ZUNO se nám podařilo prezentovat způsobem, se kterým se zákazníci rádi ztotožnili,“ říká Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikace v ZUNO. „V posledních měsících jsme získali již několik podobných ocenění a věříme, že další ještě přijdou. Naše motto „Less bank, more life“ chceme i nadále rozvíjet stejně kreativním způsobem jako dosud.“
Global SABRE Awards každoročně vyhlašuje 50 nejlepších PR projektů z celého světa. Dynamic Relations získala cenu za najlepší PR projekt na světě v kategorii Corporate Image.
„V globalizovaném světě se může někdy zdát, že malé věci z malých zemí a od malých firem nemají šanci na úspěch. Naše vítězství je důkazem, že to nemusí vždy platit,“ doplnil za agenturu Karol Wolf.