Raiffeisenbank v rámci své nové strategie připravila pro své klienty pro podzimní měsíce řadu novinek. „Novinky budeme představovat postupně, k největším změnám dojde u eKonta, představíme rovněž nové kreditní karty a již máme dokončenou aplikaci pro chytré telefony, která nabídne oproti současné nabídce zajímavé nové služby,“ uvedl výkonný ředitel Raiffeisenbank zodpovědný za retail Jiří Čapek.
„Změny na eKontu umožní klientům více přizpůsobit náklady na bankovní účet svému chování, budou mít možnost využít takový účet, který nejlépe odpovídá jejich potřebám,“ dodal Jiří Čapek. V oblasti kreditních karet banka v létě představila základní kreditní kartu Easy a rovněž kartu Friedrich Wilhelm Raiffeisen, nejprestižnější kreditní kartu na českém trhu, nyní toto portfolio doplní o dvě nové karty určené pro bonitnější klienty.
S chystanými úpravami na eKontu, které banka představí v následujících týdnech, dojde od 1. listopadu rovněž ke změnám v ceníku Raiffeisenbank. „Naší strategii neměníme, podobně jako v minulých letech chceme i při této změně klienty inspirovat k aktivnímu využívání účtu eKonto a přímého bankovnictví. Drtivá většina změn se tak nedotkne majitelů eKonta, ale pouze starých cenových programů, které již novým klientům nenabízíme a jejichž uživatele chceme motivovat k přechodu na eKonto,“ komentoval změny Jiří Čapek.
Prakticky jedinou výraznější změnou týkající se eKonta je změna poplatku za měnovou složku u multiměnových účtů z 15 na 29 Kč. Při splnění věrnostních podmínek má ale klient nadále tři měnové složky zdarma. Ke změně ceny dochází rovněž u smluvní pokuty za vznik nepovoleného záporného zůstatku. „Zároveň ale chceme dát klientům možnost, aby se do nepovoleného debetu vůbec nedostali. Pokud tedy klesne jejich zůstatek na účtu pod určitou částku, obdrží od nás nově SMS upozorňující na hrozící vznik nepovoleného debetu,“ uvedl Jiří Čapek.
Banka od listopadu zvyšuje ceny za vedení již nenabízených účtů a balíčků, cena se u každého z těchto balíčků zvyšuje o 10 Kč měsíčně, roste rovněž cena za vedení přímého bankovnictví či platebních karet u těchto starých cenových programů tak, aby klienti byli motivováni k přechodu na eKonto. Zároveň se zvyšují ceny těch služeb, u kterých má klient alternativu v internetovém bankovnictví: o 10 Kč se zvyšuje cena za podání papírového platebního příkazu, o 5 Kč roste cena za využití kanálu telefonního bankovnictví, z 20 na 30 Kč roste cena poštovného.
REKLAMA
Veškeré změny ceníku vstoupí v platnost 1. listopadu, nový ceník včetně změnového listu a tipů, jak platit za bankovní služby co nejméně, zveřejní banka na svých internetových. „O změnách ceníku chceme klienty informovat co nejvíc transparentně, kromě změnového listu a rad tak poprvé budeme prostřednictvím cílené kampaně oslovovat konkrétní klienty, kterých se změny cen týkají, a budeme společně hledat řešení, jak jejich náklady na bankovní služby optimalizovat,“ uzavřel Jiří Čapek.