CZK/€ 25.295 -0,24%

CZK/$ 24.093 -1,01%

CZK/£ 30.315 -0,49%

CZK/CHF 27.125 -0,57%

14. 12. 2023

0 komentářů

Se servisem call centra BNP Paribas Cardif Pojišťovny jsou klienti nejspokojenější

 

Ukázalo to srovnání call center pod záštitou společnosti OpenOne, která sleduje dění v oboru a poskytuje pravidelnou podporu kontaktním centrům na celém trhu. Do průzkumu se zapojilo 23 call center, včetně největších společností na trhu.

Loading



 

Call centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny se srovnání zúčastnilo již po šesté a ve většině sledovaných ukazatelů obsadilo přední příčky. V průzkumu vyniklo zejména měření zákaznické spokojenosti, které je pro společnost klíčové. Call centru BNP Paribas Cardif Pojišťovny se dlouhodobě daří držet hodnotu NPS (metrika měření zákaznické spokojenosti) nad 75 body. Do zákaznické spokojenosti se promítá i rychlost odbavení hovorů, kde call centrum Cardifu výrazně přesahuje průměr celého trhu (v hodnotě reakční doby, která sleduje procento hovorů přijatých do 20–30 sekund, call centrum BNP Paribas Cardif pojišťovny dosáhlo skóre 84 %).

Úspěch call centra nás těší. Je důkazem našeho neustálého úsilí a závazku poskytovat klientům prvotřídní služby. Našich dvanáct operátorů zvládne měsíčně odbavit průměrně 10 500 hovorů a odpoví na 11 000
e-mailů. To je skvělý výsledek, za který jim patří velké poděkování,“
říká Klára Ondráčková, provozní ředitelka BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Jak je na tom první dáma s důchodovým zabezpečením a co se má změnit

V diskusích téměř nepovšimnuta zůstala otázka zdravotního a důchodového pojištění předchozích a současné manželky prezidenta republiky. První dáma v minulosti ani v současnosti nedostávala a dosud nedostává za výkon své funkce žádný plat, i když se od ní očekává, že opustí stávající zaměstnání, aby mohla plnit řadu protokolárních úkolů a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 11. 2024

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024

Zprostředkování pojištění čeká malé zemětřesení

Poskytovatelé zboží a služeb, kteří budou svým zákazníkům nabízet možnost pojištění, mohou nově podléhat zákonu o distribuci pojištění a zajištění. Soudní dvůr Evropské unie totiž aktuálně rozhodl, že pod pojem „zprostředkovatel pojištění“ spadá právnická osoba, která svým zákazníkům nabízí, aby se účastnili skupinového pojištění, které předem uzavřela s […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

10. 10. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *