19. 11. 2020
Subjekty:
Skupina ČSOB nabízí Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma
Pojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.
„Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat,“ vysvětluje Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB. „Jde v podstatě o novou službu pro klienty, která je dokonalým příkladem a naplněním našeho bankopojišťovacího modelu. Unikátní propojení banky a pojišťovny v rámci jedné finanční skupiny nám umožňuje nabízet klientovi užitečné, jednoduché a co nejkomplexnější služby,“ dodal.
Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. „Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem,“ uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.
V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině?
- Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
- Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
- Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
- Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
- A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
REKLAMA