CZK/€ 25.265 -0,02%

CZK/$ 23.922 -0,16%

CZK/£ 30.359 +0,00%

CZK/CHF 27.138 +0,04%

16. 12. 2022

0 komentářů

Skupina ČSOB společně s Českou poštou představují poštovní známky s chameleonem

 

Skupina ČSOB ve spolupráci s Českou poštou v těchto dnech představuje svou vlastní kolekci poštovních známek s chameleonem, který je již od roku 2021 tváří úspěšného komunikačního konceptu. Známky jsou oslavou vynikající spolupráce skupiny ČSOB a České pošty. Jedná se o unikátní a limitované dílo. Známky nebude možné zakoupit v rámci volného prodeje, budou určeny jako dárek pro nové klienty ČSOB Poštovní spořitelny, kteří si v průběhu ledna a února 2023 sjednají Poštovní účet. 

Loading



 

„Vydání vlastní kolekce známek s naším chameleonem je pomyslným dovršením letošní vynikající spolupráce s Českou poštou. Letošní rok byl pro nás významný zejména z důvodu rebrandingu celé sítě Poštovní spořitelny. Tyto změny přinesly zjednodušení a propojení služeb mezi jednotlivými značkami. Pro naše klienty jsme se stali ještě dostupnějšími. Stovkám tisíc našich klientů můžeme díky této zdařilé integraci nabídnout ještě lepší přístup ke všem našim službám, včetně přístupu do nejmodernějšího digitálního prostředí. Jsme nadšeni, že změna byla efektivní a přináší výsledky. Těšíme se na další výzvy a spolupráci s Českou Poštou,“ komentuje vydání známek Aleš Blažek, generální ředitel skupiny ČSOB.

„Česká pošta nabízí mnoho skvělých produktů, zejména logistických a doručovacích, finančních nebo eGovernmentových, samostatnou kapitolou je Balíkovna. Symbolem naší firmy je ale známka. Čím jiným tedy oslavit spolupráci se skupinou ČSOB než vlastní poštovní známkou,“ říká Roman Knap, generální ředitel České pošty.  

Známkový sešitek je tvořen osmi kusy originálních známek s chameleonem v nominální hodnotě 21 korun (kategorie B) u každé známky. Hodnota celého sešitku je 168 korun. Jednotlivé sešitky jsou označeny tiskovou značkou tzv. „sudoku“ – jedná se o set čtyř vlastních známek. Motivem každé známky je vizuál chameleona vycházející z různých úspěšných komunikačních kampaní, které skupina ČSOB v průběhu roku představila.

Unikátní kolekce bude dárkem pro nové klienty ČSOB Poštovní spořitelny, kteří si v průběhu ledna a února 2023 sjednají Poštovní účet na České poště. V případě sjednání Poštovního účtu na pobočce České pošty obdrží nový klient kolekci známek hned na místě.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *