05. 12. 2022
Slavia modernizuje současné produkty a míří na nové klienty
Pojišťovna musí být pro klienta partnerem nejenom v době, kdy se mu stane velký průšvih, ale i při běžných každodenních starostech. Základem jsou kvalitní pojistné produkty. Dnes už k nim ale automaticky patří také služby, ulehčující lidem život. Poskytovat kvalitní produkty a služby za atraktivní cenu, to je filozofie Slavia pojišťovny. Vedoucí jejího produktového oddělení Jiří Běták má zodpovědnost jak za produktový vývoj, tak i za cenotvorbu.
Co plánuje Slavie v rámci své produktové nabídky?
Klademe stále větší důraz na zpětnou vazbu s našimi klienty. Díky tomu chceme jak těm stávajícím, tak i budoucím, kteří mají starší produkty, poskytovat aktuální moderní pojistné krytí. Starších produktových variant, které přicházely na svět postupně, už je za uplynulá léta velmi mnoho a my teď proto chceme nabídnout všem klientům jejich nejnovější variantu. Bude to pro ně bezpochyby lákavé, protože nové produkty jsou vždy lepší než ty starší. Kryjí více rizik a také reagují na nové podněty a rizika.
Klienty Slavie jsou také podnikatelé a živnostníci. I jich se týkají novinky?
Ano, týkají. Už nyní pracujeme na vylepšení produktu Živnostník, který jsme na trh uvedli před více než rokem a který si oblíbili hlavně řemeslníci. Teď bychom ho chtěli nabídnout i ostatním lidem z dalších oborů podnikání. S novinkami souvisí nejenom krytí rizik a zajištění asistence, ale také přitažlivá a spravedlivá cenotvorba.
Především motoristé se neustále ptají, zda jim pojištění zdraží…
REKLAMA
Budeme sazby nastavovat tak, abychom ideálně nemuseli měnit klientům, kteří nejsou rizikoví a nezpůsobují svému okolí, ale i sobě, škodu. Z čehož současně vyplývá, že cena pojištění u rizikových klientů bude muset zřejmě stoupnout.
Co nového připravuje Slavia v rámci autopojištění?
Už na podzim jsme začali počítat spoluúčast v havarijním pojištění bez procentuální účasti, takže majitelé dražších vozidel od nás získají při vyšších škodách i více peněz. Vím, že Slavia měla pověst pojišťovny, kam chodí hlavně motoristé s levnějšími a staršími auty. Tohle už neplatí. Díky nové segmentaci v havarijním pojištění máme velmi atraktivní sazby i pro majitele dražších a luxusnějších vozidel. Autopojištění nyní vylepšujeme například u pojištění skel, střetu se zvěří nebo u právních služeb. A nově budeme počítat sazby detailněji podle jednotlivých regionů, ve kterých klienti bydlí nebo podnikají.
Už více než rok trvá monopolizace zdravotního pojištění cizinců, které dříve nabízela také Slavia pojišťovna. Vrátí se k Vám tento produkt?
Pevně věřím, že ano. Ve sněmovně už několik měsíců probíhá demonopolizační proces. A protože monopolisty nikdo nemá rád, věřím, že je zájmem všech, především však klientů, abychom se opět utkali na zdravém a svobodném trhu. Slavia je připravena znovu se k pojišťování cizinců vrátit.