„Pro majitele chytrých telefonů a podobných zařízení jsme vyvinuli novou volně dostupnou aplikaci pod názvem Smart ČPP, která představuje šikovného pomocníka pro všechny řidiče v nesnázích,“ prezentuje novinku od ČPP manažerka projektového týmu Silvie Waisserová. Nejdůležitější funkcí je pomoc v případě nehody či poruchy vozidla, od možnosti nahlášení škody až po zaslání dokladů a fotodokumentace přímo z místa nehody.
V případě nutnosti zásahu asistenční služby aplikace zajistí přímé spojení a odeslání souřadnic nepojízdného vozidla, pro rychlejší lokalizaci řidiče potřebujícího pomoc. Nedílnou součástí jsou také užitečné informace, jak postupovat při nehodě u nás i v zahraničí, přehled ambasád a základních mezinárodních silničních pravidel a čísla tísňových linek. Novinka navíc umožňuje také sjednání pojištění či nasměrování klienta k nejbližší pobočce ČPP.
Aplikace také podporuje on-line sledování stavu vyřízení škody a přímé vkládání dokumentů k pojistné události. Rychlejší přístup k informacím a jednodušší oboustranná komunikace výrazně zrychluje proces likvidace škody. „Oproti konkurenci je naše aplikace jednoduchá, praktická a uživatelsky příjemná. Věříme, že jejím zavedením přispějeme k dalšímu zvýšení komfortu při poskytování služeb našim klientům,“ doplňuje informaci Waisserová.
Moderní informační technologie a jejich používání nám zásadně zjednodušuje život, zavedením aplikace Smart ČPP pojišťovna tento trend podporuje. „Mobilní telefon či počítač je dnes už nejen prostředkem každodenní komunikace, ale může být také naším rádcem a pomocníkem v krizových situacích,“ uzavírá Waisserová. Aplikace je k dispozici pro telefony s operačním systémem Android a iOS/Apple (iPhone). Uživatelé si ji mohou stáhnout zdarma na virtuálních marketech.