23. 10. 2012
Subjekty:
SMS zprávy GE Money Bank už nemusí klienty budit, přesto nezaspí ani splátku kreditky
„Chceme, aby naši klienti měli své finance pod kontrolou i ve chvíli, kdy nemohou nebo nechtějí být připojeni k internetu. Funkce SMS Servisu jsme proto rozšířili například o možnost sledování použití debetních a kreditních karet nebo upozornění na blížící se termín splátky kreditní karty,“ říká Jiří Kresl, manažer přímého bankovnictví GE Money Bank. „Naše klienty už přitom nemusí zprávy ráno budit, mohou si jejich zasílání nastavit kdykoli v rozmezí od 7 do 23 hodin,“ přidává další výhodu služby Jiří Kresl.
Možnosti nastavení SMS Servisu jsou variabilní. Klient může dostat zprávu při každé změně na účtu či kreditní kartě nebo zprávy omezit na konkrétní transakce. Volitelná jsou tato upozornění:
• při změně zůstatku
• pravidelné info o aktuální výši zůstatku
• při nepovoleném disponibilním zůstatku
• při zaúčtování příchozí platby
• při zaúčtování odchozí platby
• při vygenerování nového elektronického výpisu
• při použití karty
• při blížícím se konci platnosti karty
• připomenutí data splatnosti a výše minimální splátky kreditní karty
• při přijetí splátky kreditní karty
SMS Servis si mohou klienti jednoduše nastavit v Internet Bance. Volitelný preferovaný čas zasílání SMS je společný pro všechny zprávy kromě upozornění o aktuální výši zůstatku, pro doručení této informace si klient může zvolit odlišný čas. Pořízení ani zrušení služby SMS Servis klienty nic nestojí. V rámci vedení kont Genius Active, Optimal a Dual mají prvních 50 zpráv v měsíci zdarma, k účtu Genius Gold jsou zdarma všechny zprávy. Více informací o jednotlivých typech zpráv je k dispozici zde.