CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

14. 05. 2024

0 komentářů

Spokojenost zákazníků měříme po každé pojistné události a stále ji zvyšujeme

 

BNP Paribas Cardif Pojišťovně se v minulém roce podařilo zvýšit hodnotu Net Promoter Score (NPS), která ukazuje ochotu zákazníků doporučit ji dál, téměř o pětinu. Pojišťovna přitom zpětnou vazbu od klientů sbírá po uzavření jak vyplacené, tak i nevyplacené pojistné události.

Loading



 

BNP Paribas Cardif Pojišťovna oznamuje skvělé výsledky v oblasti zákaznické zkušenosti, kterou vyjadřuje ukazatel Net Promoter Score (NPS). Hodnota NPS se odvíjí od bodování, které klienti společnostem udělují a jímž vyjadřují ochotu osobně je doporučit známým a přátelům. V roce 2023 dosáhla hodnota NPS v BNP Paribas Cardif Pojišťovně celkového čísla 67. Ve srovnání s předchozím rokem šlo o významný nárůst, téměř o 20 procent.

Zdeněk Jaroš, generální ředitel a předseda představenstva BNP Paribas Cardif Pojišťovny, zdůrazňuje význam této hodnoty: „Zpětná vazba od klientů je pro nás zcela klíčová. V BNP Paribas Cardif Pojišťovně s ní pracujeme dlouhodobě, velmi intenzivně a systematicky. Sbíráme ji po každé pojistné události a každém telefonickém hovoru.“

Pojišťovna zpětnou vazbu od zákazníků aktivně sleduje a analyzuje od roku 2019 a průběžně vyvíjí opatření na zlepšení zákaznické zkušenosti. „Jsme pyšní na naši schopnost naslouchat a reagovat na potřeby klientů. Dosavadní úspěchy v oblasti zákaznických hodnot nás motivují k dalšímu posilování vztahů se zákazníky a neustálému zlepšování našich produktů a služeb,“ dodává Zdeněk Jaroš.

Analýza zpětné vazby od zákazníků probíhá pomocí speciálního nástroje. Po vyhodnocení následuje v rámci jednotlivých pracovních skupin vyhodnocení za dané období a případně se zavedou nová opatření. Nejčastěji BNP Paribas Cardif Pojišťovna na základě připomínek od zákazníků upravuje své procesy a produkty tak, aby lépe reflektovaly jejich očekávání. V mnoha případech se daří odrážet tuto zpětnou vazbu v nových produktech, což dokazuje i nadále pozitivní trend růstu NPS a dalších sledovaných zákaznických metrik.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024

Zprostředkování pojištění čeká malé zemětřesení

Poskytovatelé zboží a služeb, kteří budou svým zákazníkům nabízet možnost pojištění, mohou nově podléhat zákonu o distribuci pojištění a zajištění. Soudní dvůr Evropské unie totiž aktuálně rozhodl, že pod pojem „zprostředkovatel pojištění“ spadá právnická osoba, která svým zákazníkům nabízí, aby se účastnili skupinového pojištění, které předem uzavřela s […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

10. 10. 2024

Daňové důsledky povodní v České republice. Jak je to u občanů, podnikatelů a firem

V obecné rovině je daňová uznatelnost škod zákonem o daních z příjmů velmi omezena. Zákon však obsahuje jisté výjimky, kdy je možno bez omezení daňově uznat škody, které souvisejí s živelní pohromou. Zákon o daních z příjmu dále upřesňuje, že mezi živelní pohromy spadají právě i povodně a záplavy.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 09. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *