CZK/€ 25.300 +0,02%

CZK/$ 24.043 -0,21%

CZK/£ 30.303 -0,04%

CZK/CHF 27.159 +0,13%

11. 09. 2023

0 komentářů

Spořitelna spouští dosud největší kampaň na kyberbezpečnost, cílem je snížit objem škod klientů

 

Podzimní kampaň zaměřená na kyberbezpečnost je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější. Spořitelna do aktuální kampaně investuje vyšší desítky milionů korun. Kampaň z dílny agentury VMLY&R ve třech navazujících částech upozorní na tři aktuálně nejrozšířenější kyberútoky – falešné investice, sociální manipulace a zneužití osobních údajů. Součástí kampaně jsou i dvouminutové televizní minipořady v České televizi, které ukazují skutečné příběhy Čechů, kteří se stali obětí kyberpodvodníků. Spořitelně se meziročně podařilo snížit objem klientských škod u dokonaných kybernetických útoků o téměř polovinu. Cílem aktuální kampaně je pokračovat v edukaci klientů a dále snižovat objem škod.  

Loading



 

„Fakt, že se nám daří snižovat objem škod klientů v důsledku kyberpodvodů, je výsledkem systematického postupu proti kyberkriminalitě, který zahrnuje zejména kontinuální osvětovou komunikaci, nový systém detekce podvodných plateb využívající prvků umělé inteligence, a také speciální Kyberteam, který pečuje o klienty, u nichž akutně hrozí, že se stanou obětí kyberpodvodu, či se jí již stali,” říká Petr Zíma, manažer České spořitelny pro klientskou bezpečnost a bankovní identitu.

„Podzimní kyberbezpečnostní kampaň je součástí našeho dlouhodobého konceptu #Silnější a jejím cílem je pokračovat v intenzivní edukaci Čechů a zároveň podpořit další snižování objemu škod, které jednotlivým klientům bank nastávají v důsledku kyberpodvodů,” říká Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci a pokračuje: “Chceme snižovat počty podvedených a zvyšovat počty uvědomělých lidí, kteří už neříkají jen „mně se to stát nemůže“, ale naopak praktiky šmejdů znají, prokouknou je a úplně nejlépe své znalosti posílají dál, čímž učí, a tak i chrání své blízké.” dodává Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

TV 

  • série spotů, upozorňujících na aktuální kyberrizika s hlavní hrdinkou Sárou, která vystupuje také v image kampani Spořitelny #Silnější. Sára se v jednotlivých spotech snaží poradit svým rodinným blízkým, jak nenaletět kyberpodvodníkům
  • 4 dvouminutové televizní minipořady, které zpracovávají čtyři skutečné příběhy klientů.  klientů Spořitelny. Ti podlehli falešným investicím, sociální manipulaci ve formě tzv. romantického podvodu a zneužití osobních údajů v důsledku phishingu.
  • Sponzorské vzkazy

ONLINE

REKLAMA

  • V rámci bezpečnostní kampaně připravila Česká spořitelna ve spolupráci s Českou bankovní asociací edukační web chrantesvepenize.cz, na nějž odkazuje v rámci aktuální kampaně. Smyslem webu je nabídnout klientům konkrétní rady, jak rozpoznat kyberpodvody a jak se proti nim bránit. Zároveň klienty motivovat k tomu, aby v oblasti bezpečnosti vzdělávali i své blízké. S přípravou webových stránek pomohla Spořitelně agentura Wunderman Thomson Prague.

TISK/OUTDOOR

  • Kampaň poběží nejen v klasických tištěných médiích, ale také v dopravních prostředcích (vlaky, tramvaje, autobusy či metro).

Kampaň, která je součástí dlouhodobé komunikační linky #Slnější, připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Creative Embassy v čele s režisérem Janem Švejkarem.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *