Čtveřice herců známá z předchozích reklam banky se objeví tentokrát v roli amatérských běžců. Spot poběží celý srpen souběžně s celoroční kampaní propagující půjčky a refinancování.
“Při sportu, ale i v běžném životě, nechtějí naši klienti chodit banky a ztrácet čas na pobočce. Hlavně ne v létě. Internetové i mobilní bankovnictví Zuno je jednoduché a intuitivní, a poskytuje perfektní přehled o financích během několika sekund. V podstatě si nosíte banku přímo v mobilu či notebooku. Máte ji tak vždy po ruce,“ říká manažerka marketingové komunikace Zuno Zuzana Nemčeková.
Desetisekundový spot se objevuje na TV Nova a na kanálech Prima Group. Kampaň bude podpořena čtyřtýdenní soutěží na facebooku.
Běhání je tématem také content marketingového projektu Zuno Run, který letní kampaň podporuje běžeckými eventy s profesionálními trenéry.
Zuno je postaveno na principu jednoduchého bankovnictví tak, aby bylo dostupné a srozumitelné pro každého a kdykoliv 24 hodin denně na internetu, v mobilu nebo telefonicky na kontaktním centru, kam se klienti dovolají i o půlnoci.
REKLAMA