Společnost Stone & belter, která působí na českém trhu od roku 2008, se profiluje jako odborník na osobní majetkové poradenství. Svým klientům nabízí zejména dlouhodobé komplexní strategické koncepty a správu majetkového portfolia. „Chceme být nezávislým, objektivním a samostatně se rozvíjejícím subjektem na trhu, který vidí problematiku poradenství jako celek a svým klientům zajišťuje komplexní řešení pro jejich finance,“ představil svou firmu výkonný ředitel Stone & belter Mojmír Urbánek. „Tohoto cíle chceme dosáhnout propracovanou podporou svých poradců, propojením jednotllivých sekcí společnosti a celistvou firemní vizí. Vývojem nového, na míru šitého CRM systému jsme se zaměřili právě tímto směrem,“ řekl dále Urbánek.
V uplynulých čtyřech letech využíval Stone & belter CRM systém, který se neustále upravoval v souvislosti s vývojem společnosti a jí poskytovaným servisem, časem však byl již nedostačující a neodpovídal firemním potřebám. „Náš nový systém myDOCK na původní systém navazuje, ale zároveň čerpá z nejnovějších technologických trendů a systémů užívaných ve vztahu k zákazníkům. Jeho cílem je maximální propojení našich čtyř sekcí – reality, investice, finance a daně – a vytěžení jejich spolupráce. Systém také umožnuje přímou komunikaci klienta s poradcem, srozumitelně zde vidí, co a kdy řeší jeho poradce sám a co delegoval na své kolegy v dalších sekcích. Od rozběhu nového CRM systému si slibujeme nárůst efektivity a z ní plynoucích výsledků o 40% procent u zkušených osobních poradců,“ dodal Urbánek k novému systému. MyDOCK je poradcům k dispozici online kdykoli a z kteréhokoliv místa s připojením k internetu, rovněž přes aplikace v mobilních zařízeních. Zabezpečení dat odpovídá několikastupňové ochraně používané pouze bankami a pojišťovnami.
Stone & belter se chce rozvíjet zejména nabíráním nových špičkových osobních poradců. „Důležité je pro nás přitahovat ty nejschopnější poradce firemním zázemím a know-how, chceme jim nabídnout něco nového, neotřelého a opravdu funkčního, něco víc, než naleznou jinde na trhu. Těm, co se rozhodnou k nám přejít, garantujeme zvýšení jejich pracovního výkonu o 40 %. Za ideální považuji situaci, kdy poradci pečují o svůj uzavřený okruh klientů, poskytují jim profesionální servis za podpory našeho back office servisu a současně se nemusejí zabývat akvizicemi,“ nastínil své vize Mojmír Urbánek. Špičkoví osobní poradci jsou nezbytní také při poskytování placeného poradenství, na které se Stone & belter hodlá stále více zaměřovat. „Klient si v tomto případě platí nikoli za pouhé zprostředkování finančního produktu, ale za komplexní službu profesionálního osobního poradce, za přidanou hodnotu, kterou jsou znalosti a dovednosti nejlepších majetkových poradců a našich čtyř sekcí. Placené poradenství představuje opravdu koncepční a unikátní řešení dle dané situace,“ říká Mojmír Urbánek. Tento servis, který firma poskytuje svým klientům již třetím rokem, neustále nabírá na významu a do budoucna by měl představovat přibližně desetiprocentní podíl z celkového množství poskytnutých služeb