13. 11. 2024
TheFork a Mastercard přinášejí držitelům platebních karet výjimečné kulinářské zážitky
Společnosti TheFork a Mastercard uzavřely víceleté partnerství, díky němuž se držitelé platebních karet Mastercard mohou v restauracích těšit na novou úroveň kulinářských zážitků. Globální dosah společnosti Mastercard a zkušenosti v oblasti pohostinství firmy TheFork zajistí držitelům platebních karet Mastercard po celém světě přístup k jedinečným výhodám. Evropští držitelé karet a návštěvníci starého kontinentu z jiných koutů světa získají prostřednictvím stránek priceless.com a platformy společnosti TheFork speciální nepřetržitý přístup k rezervacím a k pečlivě vybraným, exkluzivním kulinářským zážitkům k nezaplacení.
„Evropa je tradičně přední kulinářskou destinací. Sjíždějí se sem lidé z celého světa, aby si užívali neuvěřitelný výběr kuchyní – od italských těstovin po francouzskou haute cuisine. Díky partnerství se společností TheFork dokážeme držitelům našich platebních karet ještě lépe zprostředkovávat jejich záliby, tentokrát ty kulinářské. Zážitková ekonomika nyní roste rychleji než kdy dříve, proto jsme nadšeni novou možností držitelům našich karet na evropském kontinentu smysluplně obohacovat jejich kulinářské zážitky,“ uvedl Raja Rajamannar, ředitel společnosti Mastercard pro marketing a komunikaci.
Základním kamenem této spolupráce je společný záměr zpřístupňovat výjimečné kulinářské zážitky ve vyhlášených lokacích, poskytovat prostor nastupujícím šéfkuchařským hvězdám a umožňovat zákazníkům co nejsnazší placení. Přínosy partnerství mezi společnostmi TheFork a Mastercard budou spotřebitelům dostupné v roce 2025, v zemích, kde TheFork působí: v Itálii, Francii, Španělsku, Velké Británii, Nizozemsku, Německu, Portugalsku, Švýcarsku, Belgii, Rakousku a Švédsku.
Mastercard se navíc stane titulárním sponzorem cen TheFork Awards a preferovaným partnerem mobilního platebního řešení TheFork PAY. Oba partneři tím potvrzují svůj zájem zjednodušovat proces placení pro restaurace i jejich návštěvníky a technologickými inovacemi obohacovat zážitek z návštěvy restaurace.
„Z partnerství se společností Mastercard jsme nadšení. Upevňujeme tím své postavení předního partnera pro sektor pohostinství v Evropě. Rozhodně hodláme na všech našich trzích dál posilovat svou schopnost přinášet výjimečné zážitky. A je skvělé, že je budeme moci zprostředkovávat držitelům platebních karet Mastercard,” řekl Jose Noguer, marketingový ředitel společnosti TheFork.
REKLAMA
Společnost Mastercard se na zprostředkovávání neobvyklých kulinářských zážitků po celém světě soustřeďuje dlouhodobě. Společnost průběžně rozšiřuje své portfolio vybraných nabídek, které zahrnují Priceless Experiences a Priceless Tables, ambasadory z řad předních šéfkuchařů či světově vyhlášené restaurace, jako jsou Luma v Hongkongu, Peak with Priceless v New Yorku, Notie by Priceless v Brazílii, Priceless with Estoril v Mexiku či Bistro by Mastercard v Římě.
„Je skvělé, že spolu se společností TheFork můžeme držitelům našich karet nabízet exkluzivní zážitky v těch nejlepších evropských restauracích,“ řekl Jorn Lambert, produktový ředitel společnosti Mastercard, a dodal: „Držitelé našich platebních karet si tak budou moci dopřát zcela výjimečné zážitky, od snadné rezervace stolu v nejvyhledávanějších restauracích až po speciálně sestavená menu od vyhlášených šéfkuchařů. Toto partnerství tak podtrhuje snahu společnosti Mastercard poskytovat držitelům svých platebních karet nadstandardní výhody.“