V Poštové bance vedl Tomáš Kuna téměř 3 roky divizi marketingu. Před tím zastával obdobné pozice v Betway.com a Centralway Investment AG.
Profil: Tomáš Kuna
„V Tomáši Kunovi jsme našli lídra, který je zběhlý jak v marketingu, tak online byznysu. Věříme, že propojení řízení české pobočky se slovenskou bude zákazníkům i ZUNO ku prospěchu – zúročíme zkušenosti obou trhů,“ říká András Hámori, předseda představenstva ZUNO BANK AG.
ZUNO BANK hodlá dál stavět na férové a přátelské komunikaci se zákazníky, která se jí vyplácí – podle opakovaných průzkumů je 88% klientů ZUNO s bankou spokojených a doporučilo by ji dalším lidem.
„Tradiční banky se někdy ve snaze o zvyšování výnosů uchylují k zavádění zpoplatněných služeb, které nikdo nepotřebuje. Výsledkem jsou pak nesmyslné poplatky, které vyhrávají hitparády absurdit. ZUNO banka si takový přístup nemůže dovolit – jsme mladá banka a nového zákazníka získáme jedině tím, že budeme lepší jak v kvalitě, tak v ceně. V ZUNO stojí klient ve středu všeho dění a všech rozhodnutí. Jsem rád, že můžu být u toho,“ komentuje Tomáš Kuna.
Správný směr ZUNO BANK potvrzují její výsledky – za pouhý rok přilákala přes 66 tisíc klientů a na vkladech od nich vybrala 722 milionů eur, což je v přepočtu zhruba 18 miliard korun. [1]
REKLAMA
Tomáš Kuna nastupuje na místo Miroslava Střihavky, který před ním vedl českou pobočku. Střihavka stál u zrodu ZUNO v Česku a pomohl vytvořit prvotní základnu klientů. ZUNO BANK ještě očekává potvrzení Kuny ve funkci ze strany regulátora bankovního trhu.