CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

29. 12. 2011

0 komentářů

Subjekty:

„Pes po mém psu vyjel a on ho leknutím sežral“

 


 

Tisíce telefonátů odbaví denně nově posílené klientské centrum Slavia pojišťovny. Převládají racionální požadavky, které zaměstnanci pro klienty rychle vyřeší. Najdou se však i zcela kuriózní případy, kde není ihned zřejmé, s jakým problémem se vlastně klient na pojišťovnu obrací. Většina nejasných případů pochází z neznalosti základních procesů při řešení pojistných událostí. „Poškozený se divil, na co ke škodě potřebujeme fotodokumentaci – prý to slyší poprvé a jsme prý jediná pojišťovna, která si takové nesmysly vymyslela,“ uvádí příklad operátor z klientského centra Slavia pojišťovny a dodává i druhý případ, kdy klient neměl základní povědomí o povinném ručení:  „Vzpomínám si na případ, kdy volala paní, že by ráda nahlásila dopravní nehodu. Když se jí operátorka ptala, zda to bude za poškozeného nebo za viníka či z připojištění, tak jí paní sdělila, že to chce hlásit z povinného ručení té srnky, protože má pocit, že za to může srnka (myslela to smrtelně vážně). Operátorkou jí bylo vysvětleno, že to bohužel není možné, a že pokud nemá havarijní pojištění, tak škodu uplatnit nemůže. Na to konto tato paní volala asi za tři dny, že by nehodu tedy ráda nahlásila z pojištění mysliveckého spolku, který se o srnky stará.“

Kromě toho však likvidátoři řeší i řadu vtipných písemných hlášení pojistných událostí. Jeden z protokolů například popisuje průběh a příčinu nehody doslovně takto: „Viníkovi přeběhla přes cestu kočka, lekla se a strhla řízení a nabourala do zaparkovaného vozu”. Další písemný protokol zase zmiňuje kuriózní pojistnou událost, kterou nahlásila majitelka psa takto: „Můj pes ukradl jinému psovi gumový míček, pes po mém psu vyjel a on ho leknutím sežral. Jeli jsme na veterinární stanici a snažili se vyvolat zvracení, ale bez úspěchu. Pes musel být operován a míček se podařilo vyjmout – byl zcela neporušený.

Statistické údaje o klientském centru Slavia pojišťovny:

Průměrná doba, za kterou je klient spojen s operátorem: 1,5 minuty

Počet hovorů, které průměrně klientské centrum denně vyřídí: 500 hovorů

REKLAMA

Průměrná délka hovoru: 3 minuty

Slavia pojišťovna

Slavia pojišťovna má tradici již od roku 1868. Ve své samostatné historii přicházela a bude přicházet s inovativními pojistnými produkty. V říjnu 2008 například Slavia pojišťovna vstoupila na trh s povinným ručením, kdy se jako první pojišťovna vůbec zaměřila na ukázněné řidiče, kterým tento produkt nabízí nejvýhodněji v celé zemi. Poskytuje široké spektrum pojištění pro soukromé osoby, jako je např. pojištění domácností, na cesty a pobyty, psů a koček a dále také nabízí zdravotní pojištění cizinců. Firmy uvítají pojištění odpovědnosti, aut a přepravy, pojištění majetku, technická pojištění nebo specializované druhy pojištění určená pro obce a města.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Ladislav Bělina: Pojistěte si pouze riziko, které vám reálně hrozí

Jaké trendy můžeme čekat v oblasti povinného ručení? Kdy se vyplatí havarijní pojištění? Vzroste cena povinného ručení v letošním roce? Slavia pojišťovna sice není cenovým tvůrcem na trhu autopojištění, vedoucí divize autopojištění Ladislav Bělina je přesto přesvědčen, že cena pozvolna poroste.

Text: Jana Zámečníková

23. 01. 2018

Ladislav Bělina: Jezdíte bez nehody? Povinné ručení se může i tak prodražit

Přestože náklady na pojistná plnění rostou, ceny povinného ručení zatím rostou jen mírně. Jak a kdy ovlivní rostoucí náklady pojišťoven ceny povinného ručení? Jaké limity pojištění zvolit pro dostatečnou ochranu při způsobené nehodě? Na otázky odpovídal Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Text: Jana Zámečníková

15. 12. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *