Tisíce telefonátů odbaví denně nově posílené klientské centrum Slavia pojišťovny. Převládají racionální požadavky, které zaměstnanci pro klienty rychle vyřeší. Najdou se však i zcela kuriózní případy, kde není ihned zřejmé, s jakým problémem se vlastně klient na pojišťovnu obrací. Většina nejasných případů pochází z neznalosti základních procesů při řešení pojistných událostí. „Poškozený se divil, na co ke škodě potřebujeme fotodokumentaci – prý to slyší poprvé a jsme prý jediná pojišťovna, která si takové nesmysly vymyslela,“ uvádí příklad operátor z klientského centra Slavia pojišťovny a dodává i druhý případ, kdy klient neměl základní povědomí o povinném ručení: „Vzpomínám si na případ, kdy volala paní, že by ráda nahlásila dopravní nehodu. Když se jí operátorka ptala, zda to bude za poškozeného nebo za viníka či z připojištění, tak jí paní sdělila, že to chce hlásit z povinného ručení té srnky, protože má pocit, že za to může srnka (myslela to smrtelně vážně). Operátorkou jí bylo vysvětleno, že to bohužel není možné, a že pokud nemá havarijní pojištění, tak škodu uplatnit nemůže. Na to konto tato paní volala asi za tři dny, že by nehodu tedy ráda nahlásila z pojištění mysliveckého spolku, který se o srnky stará.“
Kromě toho však likvidátoři řeší i řadu vtipných písemných hlášení pojistných událostí. Jeden z protokolů například popisuje průběh a příčinu nehody doslovně takto: „Viníkovi přeběhla přes cestu kočka, lekla se a strhla řízení a nabourala do zaparkovaného vozu”. Další písemný protokol zase zmiňuje kuriózní pojistnou událost, kterou nahlásila majitelka psa takto: „Můj pes ukradl jinému psovi gumový míček, pes po mém psu vyjel a on ho leknutím sežral. Jeli jsme na veterinární stanici a snažili se vyvolat zvracení, ale bez úspěchu. Pes musel být operován a míček se podařilo vyjmout – byl zcela neporušený.
Statistické údaje o klientském centru Slavia pojišťovny:
Průměrná doba, za kterou je klient spojen s operátorem: 1,5 minuty
Počet hovorů, které průměrně klientské centrum denně vyřídí: 500 hovorů
REKLAMA
Průměrná délka hovoru: 3 minuty
Slavia pojišťovna
Slavia pojišťovna má tradici již od roku 1868. Ve své samostatné historii přicházela a bude přicházet s inovativními pojistnými produkty. V říjnu 2008 například Slavia pojišťovna vstoupila na trh s povinným ručením, kdy se jako první pojišťovna vůbec zaměřila na ukázněné řidiče, kterým tento produkt nabízí nejvýhodněji v celé zemi. Poskytuje široké spektrum pojištění pro soukromé osoby, jako je např. pojištění domácností, na cesty a pobyty, psů a koček a dále také nabízí zdravotní pojištění cizinců. Firmy uvítají pojištění odpovědnosti, aut a přepravy, pojištění majetku, technická pojištění nebo specializované druhy pojištění určená pro obce a města.