21. 05. 2013
Subjekty:
Už žádné chození na pobočku! S ING Servisním portálem nyní vše vyřídíte on-line
Čas jsou peníze, říká přísloví. S ING Servisním portálem, který se nachází na www.servising.cz, to ale platí dvojnásob. Kromě velké úspory času totiž klienti mohou nyní ušetřit i své finance, a to díky on-line daňovému optimu. Tento nástroj jim pomůže nastavit příspěvky na penzijní spoření tak, aby získali nejen nejvyšší státní příspěvek, ale i největší možné daňové odpočty.
A připraveny jsou pro ně i další novinky – namísto papírových ročních výpisů nebo daňového potvrzení mohou nyní získat tyto dokumenty v elektronické podobě, výši příspěvků i frekvenci plateb mohou libovolně měnit podle svých potřeb a možností a samozřejmostí je možnost změny kontaktních údajů on-line. „Chodit na pobočku, abychom upravili své smlouvy, je dnes již přežitek. Klientům jsme od této povinnosti díky ING Servisnímu portálu pomohli již před pár lety a neustále tuto službu vylepšujeme,“ vysvětluje Vladimír Gašpar, ředitel oddělení Customer Care, a dodává: „Kromě nových funkcí jsme také výrazně zjednodušili přístup na účet a celý portál graficky zpřehlednili.“
Pro vstup na ING Servisní portál se stačí jednoduše během pěti minut zaregistrovat. K tomu klient potřebuje pouze číslo smlouvy. Unikátní přístupové údaje pak poštou obdrží do týdne. Již registrovaní uživatelé mohou i nadále využívat ING Servisní portál jen zadáním přístupového jména a hesla. Více informací a pomoc s registrací lze získat na klientském centru na telefonním čísle 844 444 480.
S ING servisním portálem klienti mohou
|